Tvrtka Namještaj Mima s trideset godina tradicije nastavlja investicijski ciklus u proširenje svoje maloprodajne mreže, uz promjene vizualnog identiteta kojim obilježava zaokret u poslovanju. Također iz tvrtke su objavili da šire ponudu iz vlastite proizvodnje, konkretnije na namještaj za dnevni boravak te jačaju strateška partnerstva s ciljem komplementarne ponude namještaja
Naime, Namještaj Mima lani je realizirao svoju prvu kapitalnu investiciju izvan Istre i Kvarnera, a sad je uspješno okončao planirano ulaganje za ovu godinu na sjeveru Hrvatske u novoizgrađeni salon namještaja u Koprivnici. Nakon današnjeg svečanog otvorenja za poslovne partnere u najavi za sutra je otvaranje koprivničkog salona za javnost.
“Zaokretom u poslovanju, novim uslugama i ponudom jačamo vlastitu proizvodnju što je od strateške važnosti za tvrtku, te se više povezujemo s našim strateškim partnerima. Uz kuhinje, domaću proizvodnju sada širimo i na namještaj za dnevni boravak kako bi kupac opremio svoj životni prostor komplementarno, a MIMA pokazala još jednom kako hrvatska ima odlične stručnjake. Prvi korak na realizaciji novog smjera MIME je kompletna promjena uloge izložbenih salona kojima donosimo osjećaj doma našim korisnicima. Novo iskustvo kupovine i usluge dopunili smo stvaranjem posebne usluge MIMA@Home koji predstavlja personaliziranu i cjelovitu podršku u opremanju životnog prostora; od pomoći našim kupcima u financijskom budžetiranju, dizajniranju i opremanju prostora koji se odvija u vlastitom domu ili prostoru koji se treba opremiti“, izjavila je povodom otvaranja koprivničkog salona direktorica i članica Uprave Namještaj Mima Marina Marjanović.
Novi prodajni salon u vlasništvu kompanije u Koprivnici prostire se na 3500 četvornih metara, a u izgradnju i opremanje uloženo je 3 milijuna eura. Prošle godine pak otvoreni prodajni centra u Zadru prostire se na 6000 m2, sa suvremenim prodajno -regalnim skladištem, tako da je u dvije godine Namještaj Mima povećalo svoju maloprodajnu mrežu za blizu 10 tisuća četvornih metara.
Razvoj tvrtke započeo je 1991. u Puli s otvorenjem prve Mima poslovnice, noseći inicijale svojeg osnivača Milenka Marjanovića. Danas je tvrtka dostigla 223 zaposlenika, ima 10 prodajnih salona, vlastitu proizvodnju te je tijekom cijelog tog procesu ostala u stopostotnom hrvatskom vlasništvu. U 2021. prihodi od prodaje iznosili su 138 milijuna kuna, te je unatoč poslovanjem u pandemijskim uvjetima ostvaren značajni rast u odnosu na 2020. Ulazeći u segment premium usluge za kupce, MIMA je lansirala podršku kupcima “kod kuće”- uslugu kojom omogućuje osobni dolazak stručnjaka u domove kako bi na licu mjesta dizajnirali i opremali prostor. Proširenu ponudu usluga i salone uređene prema novim smjernicama bit će postupno implementirane u sve MIMA salone diljem Hrvatske, priopćili su iz kompanije.
Na svečanom otvorenju za poslovne partnere nazočili su i državna tajnica Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske Nataša Mikuš Žigman, župan Koprivničko-križevačke županije Darko Koren i gradonačelnik Grada Koprivnice Mišel Jakšić, poznati influenceri i brojni gosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu