Ovaj uspjeh se temelji na obnovljenim financijskim rezultatima tvrtke Samsung, koji su sada blizu razina prije pandemije, i većoj potražnji za memorijom zbog povećanja protoka podataka. U 2021. Samsung je zabilježio rast vrijednosti brenda od 20% u usporedbi s 2020., a ove godine nastavlja s dvoznamenkastim rastom. Samsung je prvi put ušao na listu 10 najboljih 2012. godine, zauzevši deveto mjesto, te se svake godine uspio popeti na ljestvici, dostigavši šesto mjesto 2017. i peto mjesto 2020. godine.
“Samsung Electronics uspio je zabilježiti dvije uzastopne godine dvoznamenkastog rasta vrijednosti brenda, a sve zahvaljujući podršci naših globalnih kupaca. Zauzvrat, cijela će tvrtka raditi zajedno kao tim kako bi pružila bolje i zadovoljnije korisničko iskustvo.” rekla je YH Lee, izvršna potpredsjednica i direktorica marketinga tvrtke Samsung Electronics.
Interbrand je procijenio različite faktore za izgradnju vrijednosti brenda Samsung
Krajem 2021. Samsung Electronics spojio je svoj odjel SET i stvorio Device eXperience odjel kako bi povećao sinergiju među svojim proizvodima i pružio sljedeću razinu iskustva svojim korisnicima. Nadalje, Samsung je također pokrenuo Customer eXperience-Multi Device Experience Center kako bi ojačao svoje iskustvo povezivanja više uređaja.
Uz ove mjere, Samsung je integrirao SmartThings u svoje kategorije proizvoda, stvarajući uključiv ekosustav i povezano iskustvo korištenja na više uređaja. SmartThings također omogućuje potrošačima da izvuku najviše iz svojih Samsung uređaja, kao i proizvoda trećih strana koje možda već posjeduju.
Uz to, Samsung Future Generation Lab stvoren je za poticanje autentičnih razgovora o aktivnostima sljedeće generacije. Uvidi iz laboratorija primijenjeni su na proizvode i marketinške aktivnosti.
Kao i inovativni proizvodi temeljeni na potrošačkim iskustvima, razvoj naprednih tehnologija kao što su umjetna inteligencija (AI), 5G, automobilska industrija i robotika kroz dosljedna ulaganja također je igrao ulogu u rastu brenda Samsung.
Prepoznati napori tvrtke Samsung u svakom proizvodnom odjelu za bolje korisničko iskustvo
Mobilni odjel
- Inovacija kamere serije Galaxy S22 na temelju uvida kupaca i uvođenje Nightography kampanje. Učvršćivanje vodstva u kategoriji sklopivih mobilnih telefona.
- Partnerstvo s Googleom i Microsoftom za jačanje povezanog iskustva korisnika
- Poštivanje vrijednosti sigurnosti i privatnosti korisnika kroz Samsung Knox platformu
Mrežni odjel
- Pionirski put mrežnih inovacija u virtualizaciji i otvorenosti s komercijalnim iskustvima velikih razmjera
- Pokretanje 5G industrije sa svojim vodećim 5G portfeljem na tržištu od RAN-a i Core-a do alata za automatizaciju
- Ostvarivanje ESG obveze kroz inteligentna mrežna rješenja za energetsku učinkovitost
Odjel vizualnog prikaza
- Stalne inovacije vrhunskih televizora, uključujući Micro LED, Neo QLED 8K/4K
- Jačanje portfelja proizvoda na temelju životnog stila kupaca, kao što su The Frame, The Freestyle
- Pružanje novih doživljaja igranja potrošačima, uključujući Samsung Gaming Hub i Odyssey Ark
Odjel kućanskih uređaja
- Širenje Bespoke kategorija proizvoda izvan kuhinje na cijeli dom, uključujući njegu odjeće, njegu poda i njegu zraka
- Isporuka vrijednosti održivosti kroz svoje proizvode (postizanje visoke razine uštede energije za glavne proizvode, zajamčena jamstva za digitalni inverterski kompresor, smanjena emisija mikroplastike iz perilica rublja u suradnji s Patagonia institutom)
- Stvaranje uzbuđenja među Bespoke obožavateljima kroz O&O kampanje usmjerene na sudjelovanje
Odjel za poluvodiče
- Ulaganje u tehnologije sljedeće generacije i proizvodne mogućnosti kako bi se osigurala stabilna opskrba za najsuvremenije primjene (izgradnja nove proizvodne linije u Teksasu vrijedne 17 milijardi dolara, kompleks za istraživanje i razvoj vrijedan preko 14 miliona EUR u Giheungu)
- Isporuka vodećih poluvodičkih inovacija u industriji koji poboljšavaju performanse proizvoda i energetsku učinkovitost (prva 3nm GAA masovna proizvodnja u industriji)
- Razvoj inovativnih memorijskih rješenja za rješavanje eksplozivnog rasta podatkovno intenzivnih zadataka u područjima kao što su AI i ML (CXL memorija, HBM-PIM, druga generacija SmartSSD) i širenje strateških partnerstava za rješavanje novih izazova industrije
- Pomicanje granica logičkih rješenja koja mogu ponuditi poboljšana korisnička iskustva i nove prilike (5G Exynos Modem, Exynos 2200, 200MP ISOCELL HP3)
Interbrandovi najbolji globalni brendovi navedeni su prema procjeni vrijednosti svakog brenda, što je rezultat sveobuhvatne analize financijskog poslovanja tvrtke, utjecaja brenda na kupnju korisnika i konkurentnosti brenda.