Hrvatske željeznice traže tvrtku za vođenje vagon-restorana

Autor: Darko Bičak , 03. studeni 2022. u 07:00
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL/Ilustracija

U HŽ PP-u nije se moglo doznati tko su bili raniji vanjski partneri, a ni otvaranje ponuda neće biti javno.

Iako je broj putnika na hrvatskim prugama, ako izuzmemo prigradski prijevoz u Zagrebu, uglavnom simboličan, i dalje se u ponekom vlaku može pronaći i vagon-restoran.

Mali broj putnika, loše pruge i brzine vlakova koje su manje nego prije 50-ak godina, sveli su i taj “putnički luksuz” na svega dva restorana na kotačima, a za koja su Hrvatske željeznice – Putnički prijevoz (HŽPP) upravo jučer raspisale javni natječaj.

HŽ prestao 2013.
Naime, kako nam kažu u HŽ Putničkom prijevozu, nakon što je 2013. godine prestalo postojati poduzeće Željezničko ugostiteljstvo koje je u sklopu HŽ-ova sustava pružalo ugostiteljsku uslugu u vagon-restoranima, HŽ Putnički prijevoz navedenu uslugu u vagon-restoranima pruža u suradnji s poslovnim partnerima.

Tko su bili raniji partneri, iz HŽ PP-a nije se moglo doznati. “U aktivnom vagonskom parku su dva vagon-restorana. U planu je da vagon-restorani budu uvršteni u sastav vlakova na relaciji Zagreb – Vinkovci ili drugih vlakova na duljim relacijama.

Tijekom ovogodišnje ljetne sezone ugostiteljska usluga u vagon-restoranima pružana je u sezonskim vlakovima na relaciji Osijek – Split – Osijek.

Putnici su bili zadovoljni pruženom uslugom. Ponuda u vagon-restoranima uključuje tople i hladne napitke, bezalkoholna i alkoholna pića, slatkiše, sendviče i druge obroke”, kazali su nam iz HŽ PP-a kojem je na čelu predsjednik Uprave Damir Rubčić.

2

posto minimalni je udio u mjesečnom prometu koji ponuđači mogu ponuditi

Kako stoji u uvjetima natječaja koji je objavljen na stranicama same tvrtke, ponuditelj može uzeti u zakup jedan ili oba vagon-restorana, ali ponudu daje za svaki vagon-restoran pojedinačno.

Prostor i oprema u vagon-restoranu sastoji se od: prostora za pripremanje hrane i toplih/hladnih napitaka opremljenim kuhinjskim aparatima i hladnjacima, prostora za posluživanje hrane i toplih/hladnih napitaka te sanitarnog čvora.

Kako su i u HŽ PP-u svjesni malobrojnosti putnika u njihovim vlakovima, cijena najma neće biti fiksna već se zakupnina definira kao udio u ostvarenom prihodu za vrijeme trajanja ugovora. Minimalni iznos koji ponuditelj može ponuditi je dva posto ostvarenog mjesečnog prihoda od prodaje, od prvog do zadnjeg dana u kalendarskom mjesecu.

Ugovor do kraja 2023.
Kriterij za odabir ponude koja će biti prihvaćena je ona s najvišim ponuđenim udjelom, postotkom, u realiziranom mjesečnom prihodu od prodaje u jednom vagon-restoranu, za cijelo vrijeme trajanja ugovora. Ugovor će se zaključiti do 10. prosinca 2023. odnosno do kraja valjanosti voznog reda 2022/23.

Ponuditelj je obvezan uz ponudu priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u apsolutnom iznosu od 5000 kuna s rokom važenja koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude, kao jamstvo za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, odnosno dostavljanja neistinitih ili neodgovarajućih dokaza o sposobnosti, odbijanja potpisivanja ugovora odnosno nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.

Ponude se moraju dostaviti do 12. studenog 2022. godine do 14 sati. Iz HŽ PP-a navode da otvaranje ponuda neće biti javno, a zapisnik o pristiglim ponudama može na zahtjev biti dostavljen ponuditeljima.

Komentirajte prvi

New Report

Close