PBZ svojim klijentima poslao važnu obavijest o prevari i privremenom gašenju jedne svoje online usluge

Autor: Poslovni.hr , 31. listopad 2022. u 15:12
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL

To je najbolja prevencija suzbijanju ove vrste sigurnosne prijetnje, stoji u poruci koje je PBZ poslao svojim klijentima.

Zbog pojave lažnih email poruka, PBZ je svojim klijentima poslao upozorenje preko svoje mobilne aplikacije kako bi ih upozorio na moguću prijetnju te ujedno obavijestio o privremenom gašenju usluge oporavka PBZ aplikacije digitalnog bankarstva.

Njihovu obavijest prenosimo u cijelost.

Obaviještavamo Vas da je zbog pojave lažnih email poruka koje imaju za cilj prijevaru klijenata Privredne banke privremeno onemogućena mogućnost samostalnog oporavka aplikacije PBZ digitalnog bankarstva dok se sigurnosna prijetnja ne suzbije.

Klijente koji imaju potrebu za redistribucijom aplikacije pozivamo da zatraže kodove kroz svoje internetsko bankarstvo ili se upute u najbližu PBZ poslovnicu.

Podsjećamo da banka nikada neće tražiti sigurnosna obilježja kao što su Vaši podaci za pristup usluzi, za autorizaciju transakcija i slično, jer je to najbolja prevencija suzbijanju ove vrste sigurnosne prijetnje, stoji u poruci koje je PBZ poslao svojim klijentima.

Komentirajte prvi

New Report

Close