Jeste li već vidjeli digitalnu senzaciju na ulicama i u trgovačkim centrima? Anda Pandametar mjeri koliko vam je dobar vid! Čak i ako sami niste primijetili simptome, vaše oči vam ne mogu reći da trebaju pregled stoga je važno ići na redovnu kontrolu dioptrije.
Iako smo svi svjesni da su oči jedan od najvažnijih osjetila s kojim primamo oko 90 % informacija iz okoline, često ih uzimamo zdravo za gotovo. Kada se pojave prvi simptomi kao što su zamagljenost i zamućenost vida, osjetljivost na svjetlo, slijepe pjege u vidnom polju i drugi, izrazito je važno ne ignorirati ih i što prije povezati simptome s pojedinim očnim stanjem.
Dobra je vijesti što su problemi s vidom u većini slučajeva rješivi uz adekvatino korektivno pomagalo, ali rana dijagnoza je od iznimne važnosti. Baš zato su Optika Anda i Go2Digital pokrenuli kampanju provjere vida na interaktivnim citylight ekranima. Kampanja ima za cilj ukazati na važnost brige o zdravlju očiju kod svih generacija.
U sljedećih 30 godina polovica svjetskog stanovništva mogla bi biti kratkovidna, zbog čega simpatični lik Anda Panda podiže svijest o ovom globalnom problemu i bori se protiv epidemije kratkovidnosti!
Sve o kampanji pogledajte u videu.
Prolaznici mogu jednostavno stati ispred ekrana i provjeriti prepoznaju li prikazano slovo. Slabiji rezultati po završetku testa dobiju dodatne upute s ekrana “Prošećite do najbliže Optike Anda na besplatnu kontrolu vida ili ugovorite svoj termin”.
Ovu korisnu inovaciju možete pronaći na Go2Digital interaktivnim ekranima u Varšavskoj ulici u Zagrebu i zagrebačkim šoping centrima City Center One West, City Center One East i Arena centru, u City Center One Split aktiviralo je i isprobalo više od 8.800 ljudi.