Preciznije, oko 50.000 djece i mladih, što je populacija veličine Slavonskog Broda ili Karlovca. Dodatno, istraživanje Svjetske zdravstvene organizacije pokazalo je da pritom skoro 80% mladih ne dobiva potrebnu pomoć, te se suočavaju s osuđivanjem i neprepoznavanjem problema s mentalnim zdravljem koje se u odgoju nerijetko zapostavlja, često i više od tjelesne higijene. U Wiener osiguranju krenuli su u tom smjeru s projektom Mentalna higijena koji usključuje i edukativnu platformu www.mentalnahigijena.hr. U kreiranju sadržaja sudjelovali su stručnjaci iz Hrabrog telefona, a sadržaj je dostupan putem Instagram i TikTok profila.
U kampanju su se uključili i influenseri Ema Luketin, Adrian Lewa, Malajski Tapir, Rafthechild i Andrea Pacadi.
“Djeca i mladi nose se s izazovima od školovanja, odnosa s vršnjacima, nasilja u obitelji ili na društvenim mrežama, pa sve do događaja poput pandemije ili potresa u dijelovima Hrvatske, a često im je o osjećajima vezanim za sve to razgovarati i s najbližima, ili se boje osude da ih neće razumjeti. Anoniman razgovor sa stručnjacima Hrabrog telefona nudi im podršku, ali i smjer kako dalje”, kaže profesorica psihologije i predsjednica Hrabrog telefona Hana Hrpka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu