U Šibeniku o budućnosti kampinga: Održivost i digitalizacija postaju bit

Autor: Marija Crnjak , 20. listopad 2022. u 21:59
Kamping je jedan od najuspješnijih i najatraktivnijih turističkih proizvoda u Europi, kaže direktor KUH-a Adriano Palman, Foto: Marko Prpić / Pixsell

Specifičnost kongresa je kombinacija stručnog i izložbeno-sajamskog dijela.

Kamping udruženje Hrvatske u Šibeniku će od 8. do 10. studenog na 16. Kongresu hrvatskog kampinga okupiti vodeće predstavnike kamping industrije iz Hrvatske, regije i Europe. Kongres se održava uz podršku Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma i sporta, a glavne teme su zelena i digitalna tranzicija. Na ovom ključnom godišnjem okupljanju kamping industrije sudionici će se osvrnuti na rezultate sezone, jedna od važnih tema bit će i radna snaga u turizmu, s naglaskom na privlačenje i zadržavanje zaposlenika te motiviranje nadolazećih generacija. U bogatom programu osigurana su predavanja o ključnim emitivnim tržištima i promociji, primjerima dobre prakse u kampingu i mogućnostima bespovratnog financiranja, najavljuju u KUH-u.

“Specifičnost kongresa je kombinacija stručnog i izložbeno-sajamskog dijela, a iznimno kvalitetni domaći i inozemni govornici te velik broj sudionika, turističkih djelatnika, donositelja odluka i predstavnika povezanih djelatnosti imat će priliku razmijeniti iskustva o najboljim praksama i trendovima koji dolaze. Održiva i digitalna budućnost predstavlja samu bit kamping proizvoda i ključ je učvršćivanja pozicije kampinga kao jednog od najuspješnijih i najatraktivnijih turističkih proizvoda u Europi”, kazao je Adriano Palman, direktor KUH-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close