WTW je razvio proizvod Hospitality Package koji je svojevrsni All inclusive paket osiguranja i pruža sveobuhvatno rješenje za hotelsku industriju u CEE regiji. Prepoznavanje potreba tržišta i razvoj proizvoda koji će ih zadovoljiti temeljni je način poslovanja WTW-a u regiji i svijetu. WTW svojim klijentima u regiji pruža globalna i lokalna rješenja.
Na čelu WTW Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina, koji je dio vodeće svjetske grupacija za savjetovanje vezano za rizike u poslovanju, posredovanje u osiguranju i reosiguranju te za pružanje usluga poslovnih rješenja, je Marko Štajduhar koji nam je odgovorio na pitanja o globalnim rješenjima i novim proizvodima.
Možete li nam reći nešto u WTW kao svjetskoj grupaciji?
WTW vodeća je svjetska grupacija za savjetovanje vezano za rizike u poslovanju, posredovanje u osiguranju i reosiguranju te za pružanje usluga poslovnih rješenja koja pomažu klijentima diljem svijeta pretvoriti rizik u generator rasta. S poviješću koja započinje 1828. godine, Willis Towers Watson ima 44.000 zaposlenika koji pružaju usluge u više od 140 zemalja. Kreiramo rješenja koja omogućavaju efikasno upravljanje rizicima, optimiziranju pogodnosti, usmjeravaju talente i šire moć kapitala kako bi zaštitili i ojačali pojedince i institucije. Naš jedinstven pristup daje nam uvid u sinergiju talenata, vrijednosti i ideja – sinergiju koja stvara vrhunski poslovni rezultat.
Kako i od kada WTW djeluje u Hrvatskoj?
WTW Hrvatska postoji od 2013. i trenutno zapošljava devet ovlaštenih brokera. Bio sam prvi zaposlenik u Hrvatskoj i cijelo vrijeme sudjelujem i razvijam tvrtku što je pokazatelj kontinuiteta i stabilnosti. Našim klijentima pružamo inovativna rješenja i vrhunske savjete nadilazeći ograničenja poslovanja, zemljopisnih lokacija i funkcija. Kada angažirate jednog od nas, dobivate na raspolaganje cijeli naš tim: u Hrvatskoj, ali i u svijetu. Potpomažemo se međusobno na putu do uspjeha i surađujemo kako bismo stvorili novu vrijednost.
Svakom klijentu pristupamo individualno i specijalizirano što znači da prepoznajemo njegove specifične potrebe za osiguranjem. Ne mogu svi rizici biti preneseni u osiguranje, ali WTW, u suradnji sa svojim klijentima, identificira sve one koji mogu biti preneseni u osiguranje te pronalazi optimalna osigurateljna pokrića.
Na koji način ste iskoristili sinergiju lokalnog znanja i pripadanja globalnoj grupaciji?
Prateći trenutne trendove i potrebe na svjetskom tržištu, WTW je sa svojim partnerima iz industrije osiguranja razvio niz proizvoda koji pomažu našim klijentima upravljati novim rizicima definiranim kroz ESG. WTW tako, između ostalog, nudi pokriće za ekološke štete (Environmental Impairment Liability) i to specijalizirano, primjerice, za građevinsku industriju, što je jedan od zahtjeva za osiguranjem propisan direktivama EU.
Radeći individualno sa svakim pojedinim klijentom, dolazimo i do šire slike tržišta te identificiramo potrebe tržišta, i razvijamo proizvode koji će zadovoljiti te potrebe. Svoja iskustva i znanja ne crpimo samo iz našeg domicilnog hrvatskog tržišta, već i surađujemo na regionalnoj razini te koristimo i znanja i iskustva globalnih aktivnosti WTW-a. WTW je tako razvio specifičan proizvod za osiguranja hotela koji uključuje pokrića za sve osigurljive rizike kojima je izložena hotelska industrija, a svaki pojedini klijent bira od tih pokrića ono što smatra da mu je doista potrebno te stvara pokriće upravo za sebe i svoje potrebe.
Proizvod ‘Hospitality Package’ je svojevrsni ‘All inclusive paket osiguranja’ i pruža sveobuhvatno rješenje za hotelsku industriju u CEE regiji te stvara svijest o potrebama za osiguranjem ove industrije. Ova usmjerena ponuda osiguranja koja je jedinstveno dizajnirana za hotelski sektor, ima za cilj pomoći tvrtkama da identificiraju i kvantificiraju izloženost riziku, da pojednostave proces kupnje osiguranja putem pristupa ‘sve na jednom mjestu’ (one-stop-shop) i pomognu u procesu odabira pokrića na temelju izloženosti riziku, apetita prema riziku i proračunu svakog pojedinačnog ugovaratelja osiguranja.
Razvili smo ovu ponudu kako bismo pojednostavili proces kupnje i podržali hotelski sektor u rješavanju, uz klasičnog osiguranja imovine i ljudi, niza specifičnih potreba kao što su upravljanje klimatskim promjenama, potpora mentalnom zdravlju i fizičkoj dobrobiti zaposlenika, korištenje svih dostupnih podataka o industriji i usporedivih podataka za pravilno kvantificiranje izloženosti riziku, upravljanje rizicima inovativnim i prilagođenim rješenjima umjesto čisto tradicionalnim.
Saznajte više na wtwco.com.