Euroherc i dalje iskorištava pravno neznanje većine svojih klijenata, ignorirajući pritom i naloge regulatora da promijeni tu praksu.
Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) na sjednici održanoj prošlog petka objavila je rješenje u kojem je konstatirala kako to osiguravajuće društvo nije postupilo po rješenju od 9. rujna prošle godine.
Stoga je regulator opet naložio Eurohercu da najkasnije do 31. listopada izmijeni interni naputak o obradi i likvidaciji šteta nastalih iz ugovora o obveznom automobilskom osiguranju ili usvoji novi interni akt. Izmjene moraju biti uređene da sadržavaju uputu klijentima o pravu na podnošenje prigovora.
Dodatno, Hanfa je ustanovila i kako taj osiguratelj i dalje ne odgovara klijentima u zakonskim rokovima.
U rješenju, naime, stoji da Euroherc mora u procesu obrade i likvidacije šteta osigurati postupanje u skladu s obvezama i rokovima iz članka 12. iz Zakona o obveznim osiguranjima u prometu na način da “donese odluku o odštetnom zahtjevu i isplati naknadu štete bez nepotrebnog odlaganja”.
Članak 12. zahtijeva od osiguravatelja da u roku 60 dana od primitka odštetnog zahtjeva utvrdi osnovanost i visinu toga zahtjeva te dostavi podnositelju obrazloženu ponudu za naknadu štete .
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu