Na Tourism 365 i zvijezda kreativnog turizma

Autor: Marija Crnjak , 18. rujan 2022. u 22:00
Konferencija počinje sutra u Termama Tuhelj/D. Puklavec/PIXSELL

Cilj konferencije je ukazati na važnost snažnog razvoja turizma te raspravljati o današnjim izazovima i mogućnostima sektora te potencijalima suradnje između zemalja te destinacija u srednjoj Europi i Mediteranu.

Šesto izdanje konferencije Tourism 365 održat će se sutra u Termama Tuhelj, s podnaslovom “Innovative and Resilient”, a okupit će turističke lidere iz Hrvatske i EU, od političara do poduzetnika i analitičara.

Cilj konferencije je ukazati na važnost snažnog razvoja turizma te raspravljati o današnjim izazovima i mogućnostima sektora te potencijalima suradnje između zemalja te destinacija u srednjoj Europi i Mediteranu.

Sudionici će imati priliku upoznati iskustva vrhunskih turističkih kompanija, ali i neispričane turističke priče malih poduzetnika, predstavit će se nacionalne strategije Hrvatske i drugih država za razvoj turizma, ponudit će se potencijalni odgovori na aktualne izazove te na pitanja poput važnosti održivog turizma, globalne suradnje i budućnosti turizma.

Konferencija sadrži i Ministarski forum s nekoliko europskih ministara turizma te stručna predavanja i rasprave turističkih stručnjaka.

Konferencija će se i ove godine odvijati paralelno uživo i online, a u Tuhelju se između ostalih očekuju Matthew Upchurch, predsjednik uprave Virtuosa, najpoznatije američke agencije za savjetovanje u luksuznom turizmu, te Tom Marchant, suosnivač agencije Black Tomato iz Ujedinjenog Kraljevstva, kojeg nazivaju zvijezdom kreativnog turizma.

“Svake godine konferencija je drugačija, donosi nove rasprave i nove uspješne slučajeve iz prakse, čime želimo pokazati da je moguće poslovati održivo, odgovorno, inovativno i tijekom cijele godine te inspirirati i potaknuti turistički sektor na nove ideje, korake i inovativan razvoj”, kaže Ivana Kolar, konzultantica i direktorica konferencije.

Komentirajte prvi

New Report

Close