Više od četvrtine od 200.000 anketiranih vlasnika novih automobila, njih 26 posto, reklo je da vole marku Apple – i da bi mogli kupiti automobil s oznakom Apple.
Tako je nepostojeći automobil skočio na treće mjesto omiljenih marki, iza klasičnih proizvođača Toyote i Honde, ali ispred Tesle.
Toyotin premium brend Lexus i BMW također su ostali iza Applea. Zanimljivo, čak je polovica vlasnika Tesli izjavila da bi razmislila o zamjeni svojih automobila za Appleov.
Zasada se ništa o njemu ne zna, osim da je u fazi razvoja i da je već postao predmet obožavanja, prenosi HAK revija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu