Polleo Adria, vlasnik Polleo Sporta, specijaliziranog lanca trgovina sportske i zdrave prehrane i opreme, akvizirao je hrvatskog franšizera brenda Proteini.si, odnosno kompaniju Proteini.
Ovom kupnjom, čiju vrijednost iz Polleo Adrije ne žele otkriti, Polleo Sport širi poslovanje na pet novih lokacija, po dvije u Zagrebu i Splitu te jednu u Zadru. Ovaj regionalni lider u području sportske suplementacije i fitness opreme tako danas broji 30 poslovnica, od čega 20 u Hrvatskoj.
“Ovo je strateški pothvat na koji smo se odlučili zbog širenja maloprodajne mreže kako u Hrvatskoj tako i na drugim europskim tržištima. Akvizicijom tvrtke Proteini učvrstili smo svoju poziciju regionalnog lidera u industriji sportske prehrane”, poručuju iz Uprave Polleo Adrije, domaće kompanije koja je osnovana prije 14 godina s ciljem širenja sportske edukacije i zdravog načina življenja.
Pokazatelj jačine
Osim na domaćem, brend ima trgovine na još šest tržišta, onom Austrije, Njemačke, Švicarske, Slovenije, BiH te Makedonije gdje broji deset trgovina. Iz kompanije ističu da je rast koji su ostvarili na inozemnim tržištima u zadnjih nekoliko godina prvi pokazatelj jačine brenda. Od konkurencije se pak razlikuju, navode, po jedinstvenom konceptu koji su kreirali kod samog osnivanja tvrtke.
“Pod jednim krovom nudimo svjetski poznate brendove iz kategorija koje su usko povezane uz aktivan život. Dio tog koncepta su naši visokoobrazovani stručnjaci koji rade u maloprodaji. Vjerovanja smo kako ljudi čine tvrtke i oni su naš najveći ponos jer se sustavno educiraju kako bi kupcima preporučili pravi proizvod te tako stvorili povjerenje”, navode iz Uprave Polleo Adrije.
Inače, brend Polleo Sport, sastoji se od više kategorija koje čine sportska prehrana, fitness i borilačka oprema, specijalizirana odjeća i obuća za trening, bio hrana i kozmetika te gadgeti. Njihova se poslovna filozofija temelji na edukaciji i podizanju svijesti ljudi o važnosti aktivnog života za kvalitetu življenja.
Uspješan koncept
Da je koncept s kojim su startali kada su kretali u poslovanje 2008. uspješan i dobro prihvaćen govore i poslovni rezultati. Tako su u prošloj godini ostvarili konsolidirani prihod od 123 milijuna kuna.
“U 2022. godini očekujemo dvoznamenkasti rast prihoda s još većim naglaskom na inozemna tržišta na kojima smo prisutni”, ističu te dodaju da su, osim na razvoju regionalnog tržišta, usmjereni prema DACH regiji. No, njihove su ambicije velike pa tako najavljuju da im je cilj proširiti koncept na zapadanoeuropska tržišta. Paralelno će pak, kažu, raditi na razvoju novih kategorija te održavanju statusa inovatora u fitness industriji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu