Hrvatska je na njemačkom tržištu vrlo dobro prepoznata po svojoj kamping ponudi te smo Nijemcima jedna od omiljenih inozemnih destinacija kada je riječ o ovom segmentu. Njemački gosti u ovoj godini u kampovima su ostvarili oko 860.000 dolazaka te oko 6,5 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje 2019. predstavlja rast od oko 25 posto. Nastavak pozitivnih trendova s njemačkog tržišta očekuje se i tijekom posezone”, izjavio je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj, povodom sudjelovanja HTZ-a na sajmu Caravan Salon, koji se održava u Düsseldorfu do 4. rujna.
Radi se o jednom od vodećih svjetskih sajmova, čiji posjetitelji imaju priliku razgledati ponudu ukupno 736 izlagača, bilo da su to popularna odredišta ili široka ponuda vozila i opreme za kampiranje. Uz HTZ kao glavnog izlagača, na sajmu svoju ponudu predstavlja i Turistička zajednica Kvarnera, Nacionalni park Plitvička jezera, Kamping udruženje Hrvatske i Valamar. Nijemci su u ovoj godini u našoj zemlji ukupno ostvarili više od 2,6 milijuna dolazaka i preko 19 milijuna noćenja, što u odnosu na rekordnu 2019. godinu predstavlja rast od oko 15 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu