MobilityONE, softver startupa Make IT Easy, namijenjen upravljanju voznim parkom i kontroli troškova istog, nešto više od mjesec dana nakon pokretanja kampanje na Funderbeamu prikupio je više od 150 tisuća eura.
Prikupili su, kaže Marko Stojaković, izvršni direktor tvrtke Make IT Easy, točno 157 tisuća eura od oko 100 ulagača, što je bio minimum koji su si zacrtali. Kampanja traje još 15-ak dana, no Stojaković napominje da se zatvara u trenutku kada prikupe 300 tisuća eura, što je gornji cilj koji su si zadali.
Onima koji imaju namjeru uložiti u softver za upravljanje voznim parkom mobilityONE još dakle, nije ostalo mnogo vremena.
Pregovori s fondašima
Stojaković kaže da prosječna investicija u njihov softver iznosi oko 1500 eura, a među poznatijim su ulagačima Juraj Šebalj, poznati rally vozač i brend ambasador platforme, koji je investirao 15.000 eura, te Nenad Bakić. “Većina je, odnosno 80 posto ulagača iz Hrvatske, ostatak čine strani investitori”, ističe Stojaković
Ova Funderbeam kampanja za mobilityONE uvod je u drugu rundu financiranja (prva je bila krajem prošle godine kada su putem Funderbeama prikupili 260 tisuća eura), a u kojoj planiraju prikupiti 1,5 milijuna eura nakon čega slijedi osvajanje europskog i američkog tržišta. Plan je ista prikupiti na tri načina.
Putem Funderbeam kampanje, koja je u tijeku, potom kroz fondove rizičnog kapitala te europskim sredstvima. Razdoblje između dvije financijske kampanje iskoristili su za razvoj softvera. Trenutno se nalaze, otkriva Stojaković, pred potpisivanjem naplatnih ugovora s nekoliko respektabilnih domaćih i stranih kompanija (imena do potpisivanja ne mogu otkriti).
Što se pak tiče investitora, odnosno fondova rizičnog kapitala (VC fondova), u pregovorima su s njih pet, a od jednog su već dobili i neobvezujuće pismo namjere.
“S ostalima razgovaramo i ubrzo, kroz šest mjeseci, trebali bi s fondovima zatvoriti ovu investicijsku rundu”, kaže Stojaković.
Optimizacijski softver
Interesa, očigledno, ne manjka, što i ne čudi kada se u obzir uzme činjenica da bi tržište upravljanja mobilnom imovinom i resursima voznih parkova do 2030. trebalo narasti na 30 milijardi eura.
MobilitONE će pak postati prvi hrvatski izvozni proizvod u toj domeni, a od konkurencije se, tvrde, izdvaja jednostavnošću u implementaciji i korištenju.
Osim toga, softver, koji je namijenjen stručnim tvrtkama za usluge voznog parka, leasing i rent-a-car kućama, trgovcima automobilima, odnosno svima koji imaju flotu vozila, štedi 20 posto troškova, 50 posto na vremenu upravljanja i 30 posto na emisiji ugljičnog dioksida.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu