Promet na Glovo aplikaciji, koja povezuje svoje korisnike s restoranima, supermarketima i velikim brojem najrazličitijih maloprodajnih objekata, bilježi kontinuirani rast u svim crnogorskim gradovima, pogotovo na primorju, piše internetski portal eKapija.
Glovo je trenutno prisutan u devet gradova u Crnoj Gori, uključujući Podgoricu, Budvu, Bar, Tivat, Herceg Novi, Kotor, Nikšić, Ulcinj i Cetinje. Posebno se izdvaja Budva, gdje je zabilježen udvostručen rast narudžbi od početka turističke sezone, što ukazuje kako je ponuda aplikacije Glovo primamljiva ne samo lokalnom stanovništvu, već i turistima, priopćeno je iz te kompanije.
U prvim mjesecima ljeta, u kategoriji dostave hrane iz restorana, Glovo korisnici u Crnoj Gori najčešće su se odlučivali za pizze, burgere, pomfrit i takose.
Iz lokalnih supermarketa koji su partneri na Glovo aplikaciji, u ovom periodu najviše su se naručivale osnovne potrepštine kao što su voće, povrće i voda. Možda i ne sasvim neočekivano, imajući u vidu visoke temperature, statistika na Glovo aplikaciji zabilježila je značajan rast konzumacije sladoleda, omiljenog ljenijeg osvježenja.
Iz Glovo Expressa, mini skladišta u glavnom gradu Crne Gore namijenjenog isključivo za online trgovinu koja jamči dostavu najčešće konzumiranih namirnica u roku od 30 minuta, oni su kazali da građani Podgorice najviše naručuju osnovne namirnice kao što su voda, sokovi, mlijeko i pivo.
Iz kompanije Glovo ističu kako je multikategorijalni aspekt njihove ponude posebno dobio na značaju u ovom periodu, imajući u vidu da je zabilježen rast u broju narudžbi koje nisu u kategoriji namirnica i prehrambenih proizvoda. U tom smislu, najčešće naručivani proizvodi uključuju hranu za kućne ljubimce, cvijeće, ali i višeslojne zaštitne maske, sterilne rukavice, kao i medicinske potrepštine.
Izvršna direktorica Glova za Crnu Goru, Bojana Radović, izjavila je da ih trend rasta na aplikaciji u svim dijelovima Crne Gore i svim aspektima njene multikategorijalnosti ohrabruje i uvjerava da su u svim domenama poslovanja prepoznati kao važan saveznik crnogorskih domaćinstava.
“Posebno nas raduje što Glovo svojom ponudom uspijeva, u skladu s onim što su životne potrebe korisnika, učiniti dostupnim sve ono što im je neophodno za svakodnevno funkcioniranje”, rekla je Bojana Radović.
U prvoj polovini ove godine zabilježeno je i nekoliko nesvakidašnjih narudžbi kao što su pelene za pse i kubanske cigare, što pokazuje da korisnici Glova u Crnoj Gori ne samo da imaju vrlo različite ukuse i preference pri kupovanju, već i da cijene i imaju korist od kategorije “bilo što”, koja im je na raspolaganju na aplikaciji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu