Čak dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA).
Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije. Kampanja “1100 kilometara za 1100 terapija” za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je pothvat maratonca Kristijana Sindika “Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” nagrađen u kategoriji organizacije događaja.
Dobrotvorna akcija “1100 kilometara za 1100 terapija” bila je vrlo izazovan planinarski pothvat kojim su Ranko Dragičević i Daniel Lončar u 49 dana propješačili čak 1100 kilometara najzahtjevnije hrvatske pješačke rute Via Adriatica.
Hodajući po surovim uvjetima najvećih i najdužih hrvatskih planina pažnju su usmjeravali na svakodnevnu borbu Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci te apelirali na građane da doniraju sredstva bračkim mališanima.
U konačnici je prikupljeno 168.800 kuna. Ovo je već drugi Golden World Awards for Excellence za Bračke pupoljke u suradnji s našim timom, istaknula je mlađa komunikacijska savjetnica Valentina Mezdić, ujedno i voditeljica tima kampanje “1100 kilometara za 1100 terapija”.
Projekt “Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” osmišljen je na inicijativu maratonca Kristijana Sindika. Pretrčavši 295 kilometara od Splita do Tivta u Boki Kotorskoj, uspio je prikupiti čak 212.664 kuna za nabavku infuzijskih volumetrijskih pumpi, kao i dodatne opreme za liječenje najmlađih splitskih pacijenata na Odjelu dječje onkologije KBC-a Split.
”Za nas je ova kampanja postala pobjednička u trenu kad je prijeđen posljednji kilometar za splitsku dječicu, a osvajanjem IPRA-ine komunikacijske nagrade dobili smo potvrdu struke da je ona uistinu jedna od najboljih u svijetu”, izjavio je Petar Tanta, direktor CTA komunikacija i voditelj tima na projektu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu