Hrvatska lutrija krenula u novu promidžbenu kampanju

Autor: Marija Brnić , 28. srpanj 2022. u 07:00
Uvjet je da hostese u kampanju HL-a u trgovačkim centrima budu punoljetne i prikladno odjevene/I. Šoban/PIXSELL

Uvjet je da budu punoljetne, prikladno odjevene, te upoznate sa sadržajem programa za koji su angažirane.

Hrvatska lutrija (HL) kreće u veliku promidžbenu kampanju, što se može iščitati iz upravo objavljenog javnog natječaja koji je privukao dosta pozornosti, jer u prvi plan istaknuto je da traže tvrtku koja će joj osigurati najam hostesa.

Uvidom u natječajnu dokumentaciju, HL će promidžbenu kampanju organizirati u trgovačkim centrima u svim županijama, a ukupno je u planu da se tijekom 12 mjeseci održi 240 takvih događanja, na kojima bi potencijalni partner u ovom poslu morao osigurati po dvije hostese koje bi bile angažirane po četiri sata.

Uvjet je da budu punoljetne, prikladno odjevene, te upoznate sa sadržajem programa za koji su angažirane.

No, osim hostesa, veći dio posla za kampanju za koji je HL spreman platiti pola milijuna kuna plus PDV, ponuđač bi trebao posvetiti organizaciji samog eventa, a posebna očekivanja ima za događanja, odnosno rođendanske proslave u svojim Cro Casino i Cro Clubovima.

Za te prigode organizacija predviđa pripremu zabave od gastronomske ponude hrane i pića za 40-ak osoba, uređenja unutarnjeg i vanjskog prostora s prigodnim obilježjima do osiguranja glazbenog programa i nastupa pjevača ili DJ-a, dakle zabavu po principu “ključ u ruke”.

Ponude za ovaj posao otvoren je do 17. kolovoza, a kod odabira ekonomski najpovoljnija ponuda biti će ona s najnižom cijenom.

Komentirajte prvi

New Report

Close