Počela kampanja financiranja softvera mobilityONE

Autor: Josipa Ban , 19. srpanj 2022. u 22:00
U Funderbeam kampanju Make IT Easyja uložio je i rally vozač Juraj Šebalj/PD

Za softver, koji je u intenzivnom testiranju kod više kompanija u regiji i Europi, osnivači planiraju prikupiti 1,5 milijuna eura.

Na Funderbeam platformi počela je nova runda financiranja softvera mobilityONE koji je razvio startup Make IT Easy.

Za softver, koji je u intenzivnom testiranju kod više kompanija u regiji i Europi, osnivači planiraju prikupiti 1,5 milijuna eura.

Manjim i privatnim ulagačima putem Funderbeama namijenjeno je 150 do 300.000 eura, rekao je na otvaranju kampanje Mladen Herceg, predsjednik Uprave Make IT Easy. Kampanjom planiraju krenuti u osvajanje europskog i američkog tržišta.

“Ovime počinje novo poglavlje za mobilityONE koji će postati prvi hrvatski izvozni proizvod u domeni upravljanja mobilnom imovinom i resursima voznih parkova – tržišta koje će do 2030. godine narasti na 30 milijardi dolara”, ističe Herceg.

Osim preko Funderbeama, kapital će prikupljati i kroz fondove rizičnog kapitala i europskim sredstvima. Jednog investitora, Juraja Šebalja, poznatog rally vozača, već su pridobili. Osim što će investirati (nije otkriveno koliko) Šebalj će biti i brend ambasador platforme.

Kampanja za mobilityONE druga je u manje od mjesec dana na domaćoj platformi za grupno prikupljanje sredstava Funderbeam. Preko nje hrvatske su tvrtke prikupile šest milijuna eura ulaganja. 

Komentirajte prvi

New Report

Close