Na Funderbeam platformi počela je nova runda financiranja softvera mobilityONE koji je razvio startup Make IT Easy.
Za softver, koji je u intenzivnom testiranju kod više kompanija u regiji i Europi, osnivači planiraju prikupiti 1,5 milijuna eura.
Manjim i privatnim ulagačima putem Funderbeama namijenjeno je 150 do 300.000 eura, rekao je na otvaranju kampanje Mladen Herceg, predsjednik Uprave Make IT Easy. Kampanjom planiraju krenuti u osvajanje europskog i američkog tržišta.
“Ovime počinje novo poglavlje za mobilityONE koji će postati prvi hrvatski izvozni proizvod u domeni upravljanja mobilnom imovinom i resursima voznih parkova – tržišta koje će do 2030. godine narasti na 30 milijardi dolara”, ističe Herceg.
Osim preko Funderbeama, kapital će prikupljati i kroz fondove rizičnog kapitala i europskim sredstvima. Jednog investitora, Juraja Šebalja, poznatog rally vozača, već su pridobili. Osim što će investirati (nije otkriveno koliko) Šebalj će biti i brend ambasador platforme.
Kampanja za mobilityONE druga je u manje od mjesec dana na domaćoj platformi za grupno prikupljanje sredstava Funderbeam. Preko nje hrvatske su tvrtke prikupile šest milijuna eura ulaganja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu