Jedna od vodećih europskih online platformi otkriva što su Hrvati najčešće kupovali

Autor: Poslovni.hr , 14. srpanj 2022. u 10:56
FOTO. Press

Zalando, jedna od vodećih europskih online platformi za modu i stil života, ovoga ljeta obilježava prvu godišnjicu poslovanja na hrvatskom tržištu te otkriva omiljene proizvode svojih kupaca. Najpopularniji odjevni predmet kupljen na ovoj platformi bile su majice s kapuljačom.

U povodu obilježavanja svog prvog rođendana u Hrvatskoj, Zalando otkriva omiljene kategorije na lokalnom tržištu. Na svojoj platformi  Zalando hrvatskim kupcima nudi  2000 popularnih brendova, odnosno više od 460.000 različitih proizvoda. Hrvatski kupci najčešće biraju klasične boje, među kojima su najtraženije crna, bijela i tamnoplava. Najpopularniji odjevni predmet u Hrvatskoj bile su majice s kapuljačom. Žene su najčešće kupovale sportske majice, a muškarci majice kratkih rukava. U košaricama ženskih kupaca češće su se nalazile haljine nego suknje, dok je torba najprodavaniji ženski modni dodatak u proteklih godinu dana u Hrvatskoj. Kada je riječ o dječjoj odjeći, u Hrvatskoj su se najčešće kupovale tenisice, a zatim majice kratkih rukava, jednodijelna odijelca i setovi.

Daniel Rogiński, Zalandov generalni direktor za Hrvatsku kaže: „U Hrvatskoj obilježavamo prvu godišnjicu poslovanja te primjećujemo da su povratne reakcije kupaca na našu ponudu veoma pozitivne. To nas čini veoma sretnima i sigurni smo da nas naša ponuda sjajne kombinacije širokog asortimana, inspiracije, odličnog iskustva kupaca i pogodnosti vodi našem cilju da i na hrvatskom tržištu postanemo polazište za modu.”

Kako bi proslavio svoju prvu godišnjicu na ovom tržištu, Zalando je pokrenuo kampanju ‘Ljeto je u tebi’ (‘Summer is in You’) u kojoj je okupljena raznolika ekipa talenata i kreativaca te njihov ljetni stil. Kampanja je snimana u Zagrebu, a njena zaštitna lica su Slavko Sobin i Ida Prester koji predstavljaju raznolikost modne ponude Zalanda.

U proteklih godinu dana Zalando je uveo nove kategorije i usluge kako za svoje kupce tako i za svoje partnere. Od srpnja prošle godine hrvatski modni brendovi mogu se uključiti u Zalandov Partner program te svoje proizvode predstaviti gotovo 49 milijuna korisnika diljem Europe. Istovremeno, Zalando je hrvatskim kupcima omogućio pristup nizu proizvoda postojećih partnera. Također, kako bi domaćim kupcima iskustvo kupnje učinio još ugodnijim, uvedena  je i mogućnost dostave na popularne paketomate.

U budućnosti se planiramo fokusirati na suradnju s lokalnim brendovima i dovesti ih na našu platformu kako bismo kupcima u Hrvatskoj pružili još više lokalnog asortimana“, poručuje Daniel Rogiński.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close