Uvođenje noviteta i inovativnih digitalnih rješenja u Carwiz Hrvatskoj pokazalo se kao najbolji put do tržišnog vodstva koji garantira i zadržavanje povjerenja kako naših zaposlenika, tako i samih korisnika.
Rješenje za stvaranje većeg zadovoljstva korisnika u Carwizu prepoznaju u uvođenju novog sustava koji omogućuje da klijent u jako kratkom vremenu može ocijeniti svoje iskustvo putovanja te ostaviti realnu recenziju proporcionalnu stvarnoj kvaliteti usluge.
Carwiz Hrvatska, prvi rent a car Hrvatskoj, s ciljem povećanja zadovoljstva klijenata uvodi u sve svoje poslovnice Fast Review platformu koja omogućava klijentu da vas ocijeni u realnom vremenu. Sam je proces vrlo jednostavan i bazira se na postavljanju Fast Review kartice unutar poslovnog objekta, tako da klijenti koji žele ostaviti review samo prislone svoj pametni telefon na FR karticu, odnosno modul i u samo nekoliko klikova ostave svoju recenziju.
“Vođeni time kako su iskustva i pozitivne recenzije potrošača zapravo 14 puta pouzdanije i vjerodostojnije nego li bilo koji drugi oblik online reputacije, odlučili smo se uvesti Fast Review rješenje koje će dodatno osnažiti visoku poziciju u industriji i zadržavanje povjerenja naših korisnika. Izgradnja vjerodostojne online reputacije važna je stavka svakog rent-a-cara na tržištu jer usluga, poslovanje i krajnji proizvod postaju prepoznatljivi, a krajnji ishod je uspješno poslovanje na svim razinama”, kažu u Carwiz Hrvatska.
“Samo neke od pogodnosti koje Fast Review donosi svojim korisnicima su bolje pozicioniranje na online platformama, vjerodostojnost odnosno održavanje realne online reputacije, povećanje prihoda itd “, dodaje Petar Aračić, osnivač i vlasnik Fast Review aplikacije koji je zajedno sa Carwiz timom u Hrvatskoj, ovu aplikaciju i dodatno prilagodio za rent a car industriju kako bi kvaliteta na kojoj inzistiraju stajala iza cijele priče.
Dodatno, uz povećanje pozitivnih ocjena na cijelo iskustvo najma, svi korisnici će moći na ovaj način ocijeniti i zaposlenika koji mu je pomogao na početku i kraju njegovog putovanja. Upravo kroz pozitivne ili negativne ocijene, naši će zaposlenici postići bolje rezultate, biti produktivniji i zadovoljniji, što će se direktno očitovati i na zadovoljstvu klijenata.
Vizija uvođenja novog sustava za povećanja broja online recenzija je jasna, postići vodeću poziciju na tržištu i izgraditi pozitivnu i vjerodostojnu online reputaciju koja je izrazito važna stavka za podizanje brenda na višu razinu.