U prvoj polovini 2022. godine u Europi je registrirano 277.885 vozila marke Dacia, što je 5,9% više u odnosu na prvih šest mjeseci 2021. godine. Time je postala jedina europska marka koja je među 20 vodećih marki na tržištu osobnih vozila i LGV-ova doživjela rast, te drži visoko treće mjesto u prodaji vozila privatnim kupcima. Sve se to odvija u uvjetima kad je cjelokupno tržište prodaje automobila u padu za 14,6%, a nakon globalne pandemije teško ju je pogodila i nestašica elektroničkih komponenti.
Zaslužni su za to njeni najprodavaniji modeli Sandero (112.000 vozila, rast prodaje +1,8% u odnosu na prvo polugodište 2021.) i Duster (+5,5%) te dvaju novih modela: Spring (20.000 vozila) i Jogger (21.700 vozila).
Dacia trenutno drži primat u dvije kategorije osvajanja kupaca: Najuspješnija je u privlačenju vozača koji su ranije vozili model drugog proizvođača (76% novih kupaca prethodno je imalo vozilo druge marke), ali i zadržavanju vjernosti kupaca jer se čak 64% postojećih vlasnika Dacije odlučilo pri kupnji novih vozila ponovno za istu marku.
Najprodavanija je u Portugalu i Rumunjskoj te izvan Europe u Maroku, visoko drugo mjesto prodaje drži u Francuskoj, a treći je najtraženije vozilo u Italiji, Poljskoj, Hrvatskoj, Češkoj i Mađarskoj. Zanimanje je veliko i za električni model jer je u prvih šest mjeseci 2022. zaprimljeno 5000 narudžbi, dok je Daciju Jogger obiteljsko vozilo s 5 ili 7 sjedala, naručilo 50.000 kupaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu