Na hrvatsko tržište stigao je najveći španjolski kozmetički brend Equivalenza, lanac s više od 700 trgovina u svijetu koji se bazira na održivosti i dostupnosti vrhunskih mirisa i kozmetičkih proizvoda po pristupačnim cijenama, uz filozofiju da mirisi mogu mijenjati raspoloženje i ambijent. Prva hrvatska Equivalenzina trgovina otvorena je prošlog tjedna u centru Zagreba, zahvaljujući bračnom paru Igoru Drandiću i Ivi Mihelić Drandić, čija je tvrtka Bolji miris kupnjom franšize od Španjolaca postala master franšizer ovog brenda za Hrvatsku, uz pomoć tvrtke Čolak Franchize Consulting Group. Ovo je ujedno primjer poduzetnika koji su za svoj poduhvat u biznisu upravo ciljali na franšizu, zbog svih benefita koje donosi u današnjem nesigurnom svijetu.
Oporabljive bočice
Igor Drandić, inače bankar, u tome je pomogao supruzi koja je u projekt ušla s prethodnim poduzetničkim iskustvom, kao vlasnica trgovine s odjećom domaćih dizajnera koja je zatvorena u prošloj krizi, tako da je za Ivu Mihelić ovo željeni povratak u privatni biznis.
“Kako smo imali iskustvo, a ja kao bankar brojke uzimam vrlo ozbiljno, imali smo vrlo konkretne zahtjeve oko našeg budućeg projekta. Za kupnju franšize odlučili smo se jer je to već razrađen i uhodan posao. Tražili smo nešto što ne zahtijeva velik poslovni prostor i previsoke fiksne troškove, kao niti puno zaposlenih s obzirom na manjak kadrova na tržištu rada. Ohrabrio nas je podatak da Equivalenza ima više od 700 objekata”, pojasnio nam je Igor Drandić, koji zasad ne otkriva iznos ukupnog ulaganja.
Equivalenza je osnovana 2011. godine s ciljem učiniti visokokvalitetne mirise dostupnima svima po pristupačnim cijenama, a cijena je niža zato što nema brendiranja samih proizvoda niti ambalaže, kao ni posrednika u prodaji jer isporuka ide izravno iz tvornice. Naime, kako nam pojašnjava Iva Mihelić Drandić, direktorica tvrtke, poslovni model Equivalenze se temelji na ponovnoj upotrebi staklenih bočica. Mirisi kao i kod vrhunskih brendova odležavaju 27 dana. Asortiman se bazira na emocijama, i kroz 4 linije koje predstavljaju različita stanja i emocije uz parfeme provlače se proizvodi za njegu tijela te stvaranje ambijenta u domu i automobilu. Ideja je da i parfem i krema za lice, gel za tuširanje i losion za tijelo te ulje u difuzoru mogu imati jednak omiljeni miris. Equivalenza je među ostalim poznata kao brend s puno odanih klijenata koji se vraćaju napuniti svoje bočice. Uz brigu o okolišu paze na društvenu odgovornost, pa tvornica u okolici Barcelone koja proizvodi parfeme zapošljava 400 osoba s posebnim potrebama uz tendenciju daljnjeg zapošljavanja.
Oduševljeni Talijani
Dilema između otvaranja trgovine u velikom trgovačkom centru i centru grada riješena je u korist centra, dijelom zbog ujednačenog prometa tijekom cijelog tjedna, dok u trgovačkim centrima vrhunac bude za vikende, kad je i velika gužva. To bi prema mišljenju vlasnika bilo opterećujuće za radnike, kao i rad nedjeljom koji je za velike centre uobičajen, za razliku od centra grada. Cilj im je imati zadovoljne radnike, no centar je dobra lokacija i zbog stranih gostiju koji već poznaju brend Equivalenza. Iva Mihelić Drandić navodi primjer talijanskih turista koji su već u prvim satima rada s oduševljenjem ušli u svoj omiljeni dućan, koji se smjestio u užem centru u Teslinoj ulici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu