Pojedini restorani novootvorenog lanca brze hrane “Ukusno i točka”, koji je u Rusiji zamijenio McDonald’s, već su ostali bez krumpira pa će prestati posluživati krumpiriće do jeseni, javljaju ruski mediji, a prenosi BBC.
Nedostatak prave sorte krumpira znači da će posjetitelji morati odabrati drukčiji prilog za svoje hamburgere. Tvrtka očekuje povratak krumpirića na jelovnik do jeseni.
McDonald’s se povukao iz Rusije u znak protesta zbog invazije na Ukrajinu. Američki gigant brze prehrane prodao je svoje restorane ruskom poslovnom čovjeku, a u lipnju je nekoliko njegovih lokala ponovno otvoreno pod nazivom “Ukusno i točka”.
No, mjesec dana nakon otvaranja, jedan od ključnih artikala na jelovniku nedostaje. “Rustični krumpir” – deblje rezana verzija tradicionalnog prženog krumpirića – mogao bi također biti nedostupan.
Tvrtka je za rusku novinsku agenciju Tass objasnila da je 2021. žetva sorte krumpira potrebne za proizvodnju krumpirića bila u Rusiji loša.
Tvrtka je pokušavala nabavljati krumpir od ruskih proizvođača, a postalo je nemoguće uvoziti krumpire s tržišta koja bi mogla ponuditi privremenu zamjenu za domaće usjeve.
Rusko ministarstvo poljoprivrede pokušalo je umanjiti svaku zabrinutost zbog nestašice krumpira porukom na Telegramu: “Ima krumpira – i točka”.
“Rusko tržište je u potpunosti opskrbljeno krumpirom, uključujući i prerađeni. Osim toga, usjevi iz nove žetve već pristižu, što isključuje mogućnost nestašice”, rekli su u ministarstvu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu