Stabilan rast tvrtke Bosch u Hrvatskoj unatoč izazovima i nesigurnostima na globalnom tržištu

Autor: Promo , 06. srpanj 2022. u 11:30
Foto: Bosch

U prodaji bilježe rast od čak 17 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Bosch, vodeći svjetski dobavljač tehnologije i usluga, završio je fiskalnu 2021. godinu s konsolidiranom prodajom od 552 milijuna HRK (73,6 milijuna eura) u Hrvatskoj, bilježeći time rast od čak 17 posto u odnosu na prethodnu godinu.

“Ovaj izuzetan rast postignut je unatoč brojnim izazovima ove godine. Osim pandemije, suočili smo se s novim poremećajima na svjetskom tržištu, poput povećanja cijena i nedostatka materijala. Zahvaljujući dugoročnom planiranju i ulaganju u razvoj tržišta, kao i dobroj suradnji s poslovnim partnerima, reagirali smo i prilagodili se na vrijeme”, izjavila je Mirsada Kudrić, generalna direktorica tvrtke Bosch za Hrvatsku i Sloveniju. Broj zaposlenih na dan 31. prosinca 2021. godine u tvrtki Bosch u Hrvatskoj bio je 83, uključujući nekonsolidirane subjekte.

Za trenutačnu poslovnu godinu Bosch Hrvatska prognozira usporen rast zbog svjetske pandemije koronavirusa “Suočavamo se danas s novim izazovima, no vjerujem da će Bosch Hrvatska odgovoriti na njih, kao što smo to činili i u prošlosti. Izvrsna suradnja s partnerima i predanost naših djelatnika naša su najveća snaga, posebno u ovakvim okolnostima. Kao i do sada, na lokalnom tržištu bit ćemo lider u novim i inovativnim tehnologijama koje život čine kvalitetnijim, a ujedno i štite okoliš”, zaključila je Kudrić.

Društveno odgovorno poslovanje i aktivnosti u fokusu tvrtke Bosch Hrvatska i u 2021. godini

Nakon jednog od najrazornijih potresa u Hrvatskoj koji je krajem 2020. pogodio Banovinu i ostavio tisuće ljudi bez svega što imaju, a brojne objekte sravnao sa zemljom, obnova tog područja je u tijeku i trajat će još godinama. Ujedinila se tada cijela Hrvatska i već u prvim danima i mjesecima osigurane su osnovne potrepštine i privremeni smještaj, a dio te priče bila je i tvrtka Bosch Hrvatska. Nakon inicijalne pomoći obiteljima, vrtiću i vatrogascima iz Gline odmah nakon potresa, treba spomenuti kako je Bosch Hrvatska i u 2021. nastavila s humanitarnim aktivnostima i donirala alat za vatrogasce iz JVP Petrinja. Nadalje, u srednjoj školi u Petrinji instalirat će se sustav za grijanje i hlađenje, a uz to im je uručena i značajna novčana donacija koja će pomoći dovršetku obnove kako bi prostori opet bili sigurni za učenike i profesore.

Nadalje, baš kao što filozofija kompanije i kaže, našim proizvodima i inovacijama želimo zaštiti okoliš i osigurati bolji i kvalitetniji život, stoga je važno istaknuti i sudjelovanje Bosch Hrvatska u projektu nZEB Roadshow u organizaciji Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a koji je rezultat dobre suradnje brojnih sudionika, među kojima je i Bosch Hrvatska kao zlatni sponzor. U sklopu projekta, izgrađena je kućica imena MUZA, kućica budućnosti koja pokazuje da je moguće graditi objekte nulte energije, čuvati okoliš te ujedno ostvariti značajne uštede, a to je moguće upravo zahvaljujući u najvećoj mjeri Bosch tehnologiji. Posljedice klimatskih promjena uzimaju sve više maha, a Bosch je već prije nekoliko godina započeo svoj put prema klimatski neutralnoj kompaniji te je danas postignut cilj neutralnosti na svih 400 lokacija diljem svijeta. Što se tiče kvalitete ugljične neutralnosti, društvo napreduje bolje od očekivanog te je već ostvarena trećina uštede energije koju je društvo odlučilo ostvariti do kraja desetljeća. Bosch podržava Europski zeleni plan te se klimatske aktivnosti nastavljaju i dalje. Postavljeni su i novi ciljevi te je izrađena strategija Nove dimenzije – održivost 2025. koja uključuje šest dimenzija: klima, energija, voda, urbanizacija, globalizacija i zdravlje, a kojom se definiraju ciljevi u zaštiti okoliša, održivoj proizvodnji i radu kompanije te podizanju kvalitete života naših korisnika i cijele zajednice. Ujedno društvo aktivno radi na uvođenju i prekvalificiranju zaposlenika za nova poslovna područja, poput softvera i elektromobilnosti.

Kada ste među kompanijama koje su lider u novim tehnologijama na tržištu, na vama je i velika odgovornost. Naši klimatski ciljevi postavljeni su visoko i prilikom cijelog poslovanja vodimo se društvenom odgovornošću, kako za zajednicu u kojoj djelujemo, tako i za okoliš, a sve kako bi doprinijeli kvaliteti života svih naših korisnika. Namjera je tako do 2030. godine uložiti preko milijardu eura u razne klimatske aktivnosti, a prema detaljno razrađenom planu koji smo kao kompanija usvojili”, zaključila je Mirsada Kudrić, generalna direktorica Robert Bosch u Hrvatskoj.

Razvoj Boschevih poslovnih područja: sva poslovna područja i ove godine bilježe rast uz razvoj novih proizvoda i brojne promotivne aktivnosti

U sklopu poslovnog područja Rješenja za mobilnost u 2021. Bosch Car servisna mreža proslavila je velikih 100 godina postojanja. U 2021., poslovno područje Rješenja za mobilnost uveo je CRM Max – alat za upravljanje odnosima s klijentima baziran na oblaku i opremljen jedinstvenom prilagođenom kontrolnom pločom. Alat je osmišljen tako da se usredotoči na izvrsnost prodaje povećanjem učinkovitosti i produktivnosti prodajnih suradnika na tržištu naknadnog tržišta. Obuka je održana za više od 175 suradnika u prodajnim i radioničkim timovima.

U području Industrijska rješenja zabilježen je rast u svim Rexroth poslovnim područjima automatizacije: Linearne tehnologije, Montažna tehnika i Električna automatizacija. U području Industrijske hidraulike također se bilježi rast, dok je najveći rast zabilježen na polju Mobilne hidraulike, prvenstveno zahvaljujući suradnji s domaćim proizvođačima specijalnih vozila s kojima se surađuje na novim projektima primarno za izvozna tržišta.

New Report

Close