Netom otvoreni maloprodajni park “Stop Shop” u Kaštel Sućurcu prvi je takav na hrvatskoj obali i najnoviji u nizu projekata grupacije za komercijalne nekretnine Immofinanz.
Kaštelanski retail park za tu je austrijsku kompaniju ukupno 101. pod tim brendom, pri čemu je jadranska regija jedno od osam ključnih europskih tržišta na kojima ga razvija.
U planu joj je otvaranje još “stop shopova” na Jadranu, ali i u drugim krajevima Hrvatske. Prvi sljedeći i ukupno šesti u Hrvatskoj, bit će u Velikoj Gorici.
Krajnji je cilj osigurati više od 20 lokacija za razvoj tog prepoznatljivog brenda, u što se u idućih tri do pet godina planira investirati oko 250 milijuna eura. Time će ukupna površina tog brenda retail parkova u nas premašiti 190.000 četvornih metara.
Usto, računa se i s 5000 novih radnih mjesta za lokalno stanovništvo, kaže Joško Piteša, glavni menadžer za operacije u Hrvatskoj.
Na hrvatskom tržištu austrijska je kompanija investicijski aktivna već dugi niz godina, s tim da su sa “stop shop” parkovima krenuli prije četiri godine.
Hrvatska je pogodna upravo za taj koncept poslovanja, jer su ovdašnji gradovi optimalne veličine za ponudu koju on nudi zakupcima, kao i potrošačima”, ističe Piteša.
Daljnjim širenjem prisutnosti stop shopova na jadranskoj obali za Immofinanz se, kaže, otvara mogućnost da svoje poslovanje s opskrbe lokalnog stanovništva proširi i na zadovoljenje potreba turista tijekom ljetnih mjeseci.
Na temelju analiza potrošačke potražnje u daljnjem širenju portfelja u Hrvatskoj glavni fokus će biti na srednje velike gradove. Inače, Immofinanzovi stop shop parkovi već otprije postoje u Osijeku, Valpovu, Ludbregu i Našicama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu