Izvozni adut Belja vraća se na Bliski istok, slijedi i Azija

Autor: Poslovni dnevnik , 20. lipanj 2022. u 22:00
Marko Žeravica i Tomislav Radišić/BELJE

Poznati namaz najvažniji je izvozni proizvod kompanije Belje koja ove godine obilježava 325 godina postojanja.

ABC sir prisutan je u zemljama regije već više od 40 godina, odlične rezultate ostvaruje i na europskim tržištima, ali i u Americi i Australiji, a od prošloga tjedna obnovljen je izvoz i na Bliski istok, točnije u Irak, tržište velikog potencijala.

Poznati namaz najvažniji je izvozni proizvod kompanije Belje koja ove godine obilježava 325 godina postojanja.

“Iskorak koji radimo svake godine na inozemnim tržištima zalog je za budućnost i pokazatelj kvalitete jer je konkurencija u mliječnom segmentu izuzetno jaka. Prodaja ABC sira na domaćem i inozemnom tržištu u stalnom je rastu.

Nastavimo li tako, a imamo sve predispozicije, morat ćemo povećati proizvodne kapacitete da bismo zadovoljili potražnju”, izjavio je Tomislav Radišić, direktor prodaje i marketinga Belja plus.

Izvoz ABC sira u Irak nakratko je zaustavila pandemija, ali posljednjih mjeseci intenzivirani su pregovori s partnerima, a rezultat je povratak na tržište s više od 40 milijuna stanovnika.

“Od prošlog tjedna krenuli smo s velikim isporukama koje će se i nastaviti. Prisutni smo na 20 tržišta na tri kontinenta, a naši planovi uključuju daljnje širenje.

Pripremamo i dogovaramo nova tržišta za izvoz ABC sira na području Azije”, kaže Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja plus.

Komentirajte prvi

New Report

Close