Auto Hrvatska, vodeća kompanija na domaćem tržištu gospodarskih vozila s ukupnim udjelom od oko 30%, dok u sektoru auto industrije ove godine slavi 70 godina uspješnog poslovanja, kroz značajna ulaganja i strateško lociranje osigurala je domaćim vozačima i mrežu električnih punionica u svojim poslovnim centrima diljem Hrvatske.
Posrijedi je njihov projekt elektrifikacije kojim zaokružuju moderniziranje procesa usluga za ranije realizirane projekte kreiranja ponude električnih vozila iz osobnog i gospodarskog asortimana te ponude multibrand servisnih usluga za hibridna i električna vozila.
Projekt elektrifikacije, naime, bazira se na tri ključna segmenta: ponudi vozila iz osobnog i gospodarskog asortimana, servisnim multibrand uslugama za vozila na hibridni i električni pogon te mreži punionica diljem Hrvatske.
Punionice se nalaze u svim gradovima i lokacijama gdje Auto Hrvatska ima svoje poslovne centre i posljednje su od niza ulagačkih projekata u elektrifikacijsku ponudu u svim većim gradovima i središtima diljem RH.
Izvršni direktor za osobni program Auto Hrvatske Alen Vuksan-Ćusa ističe kako je ovaj projekt elektrifikacije logičan u kontekstu modernizacije usluga i postavljanja temelja buduće podrške domaćem tržištu.
“Naš je osnovni cilj razvijati usluge koje nisu temeljene samo na trendovima sadašnjosti već razvijamo usluge potrebne za auto industriju u budućnosti. Strateški gledano, naša je misija vozačima i korisnicima naših usluga omogućiti cjelokupni paket usluga koje jedan vozač treba. Od kupovine vozila, ponude dodatne opreme za vozilo, licencirane servisne usluge, obavljanja registracije i osiguranja vozila u ime kupca, usluge pranja vozila, izdavanja kartica za punjače elektro vozila. Time se svrstavamo u svojevrsni one stop shop koji je domaće tržište već prepoznalo, a daljnjim širenjem ponude ćemo dodatno naglasiti kvalitetu naše usluge“, navodi Vuksan-Ćusa.
Usluga električne punionica u većini njihovih centara tako je raspoloživa svim korisnicima i vozačima električnih automobila. Punionice se trenutno nalaze u prodajno-servisnim centrima za osobna vozila u Zagrebu, Zadru, Kaštel Sućurcu, Rijeci i Karlovcu, a u narednom periodu se očekuju dodatna ulaganja i širenje dodatnih punionica centrima za osobni program u Zagrebu i Zadru.
Projekt elektrifikacije usluga Auto Hrvatske, kako navode započeo je kroz servisni segment gdje su korisnicima ponuđene servisne usluge za hibridna i električna vozila.
“Uslijedilo je ostvarivanje suradnje s vodećim kineskim proizvođačem vozila Chongoing Sokon Motor Comapany čime je Auto Hrvatska postala generalni uvoznik DFSK električnih osobnih vozila marke SERES i komercijalnih modela DFSK na hrvatskom tržištu”, podsjećaju iz kompanije kao i na recentno predstavljanje javnosti električnog autobusa MAN Lion’s City E, koji će, tvrde, na domaće prometnice donijeti pozitivne prijevozničke i neophodne ekološke promjene.
“Radi se o električnim autobusima za prijevoz putnika koji su jedni od tehnološki najnaprednijih gospodarskih vozila na globalnom tržištu. Upravo je prezentacija MAN-ovog električnog autobusa organizirana u najvećim gradovima diljem Hrvatske izazvala velik interes gospodarskih subjekata, gradskih prometnih tvrtki i stručnjaka za elektromobilnost. Prvenstveno zato što ovaj segment ponude Auto Hrvatske na gradske prometnice donosi održivi javni prijevoz koji čini gradove tišim i čišćim, smanjujući emisiju CO2. Ključan čimbenik za uspješnu tranziciju gradskog prijevoza prema održivosti je razvoj javno dostupne infrastrukture za punjenje električnih vozila. Za to je neophodna financijska podrška domaćih i europskih fondova za zaštitu okoliša i aktivnost prijevoznika za ulaganje u razvoj mreže punionica visokih performansi”, ističu iz kompanije koja je na tržištu RH etablirala proces elektrifikacije kao jednog od ključnih segmenata ponude s ciljem modernizacije usluga i ponude najnovijih tehnologija čime se prate globalni trendovi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu