Javni prijevoz je jedina prava alternativa za putovanje pri ovako drastičnim cijenama goriva, a primjeri Njemačke i Slovenije pokazuju kako to može u stvarnosti i odlično funkcionirati. Njemačka vlada od 1. lipnja ove godine testira posebni model u sklopu kojeg je odlučila stimulirati javni prijevoz i ponudila je kartu od 9 eura mjesečno za autobuse i vlakove. Reakcija građana je bila odlična i karte su se rasprodale, jer se za 27 eura doslovno mogu voziti koliko god žele, a karta ako se kupi na primjer Hamburgu, može se bez problema koristiti u Berlinu ili bilo kojem drugom njemačkom gradu, te vrijedi čak i na nekim međugradskim vlakovima DB-a.
“Javni prijevoz je jedina alternativa za putovanje pri ovoliko visokim cijenama goriva i to prepoznaju europske zemlje. Nadamo se da će primjer Njemačke pokazati put vladi i resornom ministarstvu da pomognu građanima jer je ovo jedino pravo rješenje“, izjavio je Hrvoje Meštrović, predsjednik Koordinacije javnih linijskih prijevoznika pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP) i naglasio da je to i ujedno i pomoć domaćim prijevoznicima koji se bore za očuvanje više sedam tisuća radnih mjesta. Meštrović je istaknuo kako jasnu korist ima i država jer će se na veliku količinu prodanih karata, čemu smo svjedočili u Sloveniji i Njemačkoj, novac vratiti u državnu blagajnu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu