Kada je novinar Forbesa, koji piše o automobilima, motociklima i mobilnoj tehnologiji, posjetio svjetski poznati Gentleman’s Ride u New Jerseyju prošlog lipnja i vidio stotine biciklista u elegantnim odijelima, zapitaо se zašto netko nije napravio moderan, ali siguran sako ili kaput koji se može nositi dok se vozite motociklom kako se ne biste morali presvlačiti kada dođete na posao ili poslovni sastanak? A zapravo, ideja za takvu inovaciju rodila se prije tog novinarevog pitanja.
Riješen problem
Prije nešto više od dvije godine poduzetnik Nino Karas tražio je način da spoji svoju strast – motocikle i poslovni izgled, da se motociklom sigurno vozi na posao i sastanke te se pridržava pravila odijevanja.
Tada su Nino i Nina Lević, njegova partnerica iz tvrtke Brummell koju su oni osnovali, kreirali elegantni Brummell sako koji u potpunosti može zamijeniti klasičnu motorističku jaknu. Inovacija je tada riješila Ninov problem, a danas rješava problem mnogih ljudi u svijetu koji žele garderobu koja ih štiti tijekom vožnje motocikla, a pritom zadržava poslovnu eleganciju.
Poslovni moto svijet počeo se “navlačiti” na ovu kreaciju, a prisutna je na prestižnim specijaliziranim sajmovima, u poznatim moto medijima i svjetskim časopisima, poput Forbesa.
Sako je jedinstven proizvod, koji je u potpunosti razvio Brummell s vizijom, a vizija se pokazala uspješnom. “Klasična moto jakna ograničava pokrete ruku i leđa te pokrete i položaj tijela koji su potrebni u vožnji motocikla.
Sako također mora imati i puno sigurnosnih mehanizama za zaštitu vozača, a koji moraju biti neupadljivi da se nebi narušio elegantan poslovni izgled. Zbog brojnih izazova koje je trebalo riješiti, trebalo nam je više od 10 ciklusa dizajna i prototipova prije nego što smo došli do konačnog proizvoda. Cijelu inovaciju interno je razvio tim Brummella, a proizvodi se u Makedoniji”, rekao je Karas.
Njihov tim definira novi tržišni segment i stoga je potrebno steći još više povjerenja motociklista. “To možemo postići samo stvaranjem proizvoda sa svim svojstvima zaštite, udobnosti i izgleda, što se i očekuje od premium proizvoda.
Izrađen je od vrhunskog zaštitnog materijala koji sadrži DuPont TMKevlar aramidna vlakna. To znači da se u slučaju nezgode i klizanja na asfaltu neće poderati i zaštitit će vozača. Postavljeni se štitnici s najvišom razinom zaštite za ramena, laktove i leđa koji štite od prijeloma i drugih ozljeda.
Sako ima posebne nabore na ramenima za maksimalnu udobnost pri vožnji različitih tipova motocikala, a svi materijali sadrže elastin za udobnost. Ugrađen je i poseban ventilacijski sustav za ugodnu temperaturu tijekom vožnje, poseban sigurnosni sustav za kopčanje i ovratnik za zaštitu prsa od hipotermije”, objašnjava Karas.
Za izradu sakoa angažirane su dvije tvornice iz Makedonije sa dugogodišnjim iskustvom i koje rade za neke od najpoznatijih svjetskih brendova, koristeći vrhunske materijale iz Švicarske, Njemačke, Italije, Španjolske i Japana.
Stvaranje svjetskog brenda
“Naša je vizija stvoriti svjetski brend koji će spojiti ova dva svijeta koja kao da nemaju ništa zajedničko, pa motociklisti više nikada neće birati između izgleda i zaštite. Brummell je uložio puno ljubavi i truda u proizvod koji ispunjava naše ideje, očekivanja kupaca i sve europske i svjetske motociklističke propise za zaštitu.
Trebalo nam je nešto više od dvije godine u stealth modu istraživanja i razvoja da dođemo do prve produkcijske verzije. Osim toga, uloženo je mnogo financija koji podržavaju sve naše aktivnosti kao tvrtku. Prošle godine smo zatvorili krug ulaganja iz X Factor akceleratora od 100.000 eura”, objašnjava Karas.
Prošle godine lansirali su prvu limitiranu Founders seriju sakoa koju su potrošači dobro prihvatili, a proizvod je predstavljen na najvećem moto sajmu na svijetu EICMA u Milanu.
Ovaj mjesec predstavit će novu poboljšanu verziju, a do kraja godine planiraju još novih proizvoda iz svoje vizije. Brummell kao tvrtka trenutno ima urede u Sjedinjenim Državama i Sjevernoj Makedoniji i cilja na svjetsko tržište.
“Marketing nam je ključan u izgradnji svijesti o brendu. Budući da smo startup – imamo ograničene budžete, moramo biti kreativni i koristiti growth hacking tehnike. U ovoj fazi, naš je fokus više na influencerima s većim utjecajem na motociklističku zajednicu nego na poznate osobe”.
Najuži tim Brummella ima 35 godina kombiniranog radnog iskustva u razvoju i dizajnu proizvoda, modnom dizajnu, izradi prototipa. Nino je pokrenuo nekoliko IT tvrtki, a Nina je magistrirala pravo i sa strašću u digitalnom marketingu kreatorica je CafeRacerRide, jedne od najvećih moto zajednica na Instagramu s preko 204.000 pratitelja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu