Aromaterapija je grana alternativne medicine koja podrazumijeva korištenje esencijalnih i biljnih ulja te drugih biljnih pripravaka s ciljem poboljšanja i održavanja psihofizičkog zdravlja.
Upravo na stupovima aromaterapije 1991. godine u Hrvatskoj je osnovana Aromara – prva domaća tvrtka koja se bavi tom granom, stoga ne čudi što ih nakon uspješnih 30 godina poslovanja danas zovu i pionirima aromaterapije na našem tržištu.
“Već 31 godinu pružamo kvalitetna eterična ulja, bazna ulja, hidrolate te prirodne proizvode za njegu i zdravlje. Cilj nam je omogućiti svima jednostavan pristup onom najljekovitijem iz prirode – eteričnim uljima”, rekla je osnivačica i direktorica Aromare Mara Doljak.
Doljak je inače magistra farmacije, stoga ima prostora aromaterapiji pristupati i sa stajališta struke. Proizvodnja, kako vole reći, Aromara autorskih proizvoda, događa se u laboratorijima u Harmici.
Paleta proizvoda
Proizvodi koji se tamo kreiraju spajaju njihovo dugogodišnje znanje i ljubav prema aromaterapiji, a kreirani su kao rješenja za svakodnevne i česte zdravstvene probleme za koje farmaceutska industrija ponekad ne nudi adekvatna rješenja.
Svi Aromara proizvodi su 100 posto prirodni, ne sadrže nikakve konzervanse, bojila ili punila, nisu testirani na životinjama i potpuno su prikladni iza vegane.
“Među našim najprodavanijim proizvodima svakako valja izdvojiti GYNO PRO, uljni sprej za intimnu njegu koji je u svojih desetak godina na tržištu osvojio tisuće žena. Namijenjen je za svakodnevnu, učinkovitu i jednostavnu njegu, bez kompliciranog načina primjene, a rezultati koje daje su sjajni – zbogom svrbežu, peckanju i osjećaju nelagode s kojima se, statistički, tijekom svojeg života susreću tri od četiri žene na planetu”, istaknula je Doljak.
Međutim, prepoznati su i po još nekim proizvodima koji izađu iz njihovih malih laboratorija. Jedan od njih je i HEMO EX, uljni sprej za svakodnevnu analnu njegu koji je posebno omiljen osobama koje su sklone hemoroidima. Kako govori Doljak, među njihovim je korisnicima izrazito popularan i ELIXIR ST. ROCHA, ambijentalni sprej koji spaja 15 moćnijih eteričnih ulja u osvježavajuću kombinaciju prirodnih mirisa.
“Izvrstan je za sve prostore koje želite osvježiti i podariti im poseban mirisni pečat, a tijekom godina njegova popularnost je jenjava”, dodaje naša sugovornica.
Iako im je proizvodnja smještena u Harmici u Šenkovcu, to im zapravo i nije neki poslovni izazov. Zašto? Odgovor je jednostavan, a leži u tome što njihovo poslovanje u Harmici nije njihovo prodajno mjesto. Prodaju, kako to i zahtjeva suvremeno tržište, obavljaju putem webshopa www.aromara.hr, a diljem Hrvatske možete kupiti njihove proizvode i u bolje opremljenim ljekarnama te u specijaliziranim trgovinama zdravog života i prehrane.
“Naši su kupci vrlo šareni i različiti, no kad bismo ih morali svesti na zajednički nazivnik, radi se o (uglavnom) ženama koje su željne prirodnih proizvoda i njege, te svjesne koristi koje za njih i njihove obitelji donosi aromaterapija u obliku u kojem je mi nudimo”, objasnila je Doljak.
Aromara je, kako smo i spomenuli, na tržištu već 30 godina. Osim što su poslovanje u svih 30 godina uspjeli održati na stabilnim nogama, savjesno obavljaju i svoju misiju približavanja aromaterapije svima koji pokazuju interes za primjenu eteričnih i esencijalnih ulja te biljnih pripravaka u svakodnevnom životu. Iz toga je proizašla Aroma Akademija.
Interes raste
“Kroz Aroma Akademiju prošle su tisuće ljudi, koji su nastavili svoja znanja koristiti i prenositi čari aromaterapije. Tijekom tog vremena etablirali smo se kao tvrtka s provjerenom, stalnom kvalitetom. Vjerujemo kako aromaterapija mora biti dostupna svima – ova je misao u samoj srži našeg postojanja i konstanta je u našem radu kroz godine”, rekla je vlasnica i direktorica Doljak.
Konkurencije na ovom, kao i na svim tržištima, naravno, postoji. Međutim, Aromara je sa svime započela i drago im je vidjeti da se poimanje aromaterapije u Hrvatskoj mijenja.
“Drago nam je što interes za aromaterapiju jača i što kupci prepoznaju sve njene dobrobiti. Od svojih davnih početaka pa do danas stvorili smo vjernu bazu kupaca, a ona svakim danom sve više raste, utoliko što naši korisnici prepoznaju i cijene konzistentnu kvalitetu naših proizvoda i naš prijateljski i individualni pristup. U Aromari niste samo broj, zbilja nam je stalo do svih naših korisnika i trudimo se biti tu za njih, bilo savjetom ili preporukom”, istaknula je naša sugovornica.
“Naš glavni plan je nastaviti pružati kvalitetne, pouzdane prirodne proizvode tržištu koje ih je itekako željno te nastaviti educirati naše korisnike – i one koji će to tek postati – o dobrobitima aromaterapije za zdravlje, njegu i općenito, kvalitetu života. Planiramo proširiti našu paletu proizvoda, ali i sirovina – eteričnih i baznih ulja. Kojim novim proizvodima? To je iznenađenje koje ćemo otkriti u nadolazećim mjesecima”, zaključila je osnivačica i direktorica Aromare Mara Doljak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu