Auto Hrvatska predstavlja novitet na domaćem tržištu gospodarskih vozila. Kako navode iz tvrtke, radi se o gradskom autobusu na električni pogon, prijevoznom sredstvu koje će svojim karakteristikama i voznim kvalitetama na domaće prometnice donijeti pozitivne prijevozničke i neophodne ekološke promjene. Električnim autobusima za prijevoz putnika se na globalnoj razini okreće velik broj zemalja i gradova razvijenog svijeta s ciljem financijske uštede, modernizacije prijevozničkih usluga i neophodnog doprinosa ekološkom očuvanju. Riječ je o električnom autobusu MAN Lion‘s City E (solo verzija 12E i zglobni model 18E) čija je proizvodnja započela 2020. godine i koji je od samog početka učinio elektromobilnost atraktivnom, kako za prijevozničke tvrtke tako i za putnike.
Radi se o jedinstvenom, potpuno električnom putničkom autobusu koji sa svojim instaliranim kapacitetom baterija cijelog radnog vijeka osigurava domet s jednim punjenjem u rasponu od 200 km – pa sve do 270 km, čak i pod punim opterećenjem s punim kapacitetom putnika. Riječ je o jednom od tehnološki najnaprednijih gospodarskih vozila koje nudi jako puno prednosti poput brzog punjenje u garaži, optimiziranog interijera, mogućnosti nadogradnje baterija i pouzdanog centralnog motora kojeg je lako održavati.
Maksimalna fleksibilnost s inovativnom učinkovitošću vožnjom na gradskim prometnicama, prijevozničkim tvrtkama pojednostavljuje ulazak u svijet elektromobilnosti. MAN Lion’s City E prema dosadašnjim pokazateljima integriranja u vozne flote gradova diljem svijeta prezentirao je maksimalnu fleksibilnost tijekom rada, ekonomičnu i udobnu mobilnost, jednostavno integriranje u postojeće flote vozila uz jednostavno primjenjiv koncept punjenja u garaži. MAN Lion’s City E raspolaže s najnovijom tehnologijom baterija i inteligentnim upravljanjem energijom.
Radi se o tehnološki najnaprednijim litij-ionskim baterijama (NMC), koje se koriste u MAN-ovim autobusima, a nude optimizaciju troškova i pouzdanost u vožnji. Razvoj, proizvodnja i testiranja navedenih baterija u Volkswagen grupaciji garancija su kvalitetne primjene uz velik kapacitet od 480 kWh. Baterija koristi dvije strategije korištenja (Reliable Range i Maximum Range) koje nude maksimalnu fleksibilnost u radu. U vožnji, prilikom rada po principu ‘Pouzdanog dosega’ testiranja su rezultirala dosegom do 270 km. Strategija korištenja baterije po sistemu ‘Maksimalnog dosega’ osigurala su još duži dnevni doseg, a isti je ovisio o temperaturnim, voznim i opterećujućim faktorima poput popunjenosti i u idealnim uvjetima je ostvarivan doseg i do 350 km.
Kod pogona se MAN pouzdaje u centralni elektromotor na stražnjoj osovini kod solo modela, odnosno u dva centralna motora na drugoj i trećoj osovini kod zglobnog autobusa. Na taj način je značajno poboljšana pristupačnost motoru, a izvedba je manje kompleksna od motora na glavčinama, što donosi prednost prilikom održavanja i niže ukupne troškove za korisnike vozila. MAN Lion’s City E nudi odličnu dinamiku vožnje zahvaljujući posebno balansiranoj i optimiziranoj izvedbi podvozja. Uz pomoć dvije pogonske osovine se kod zglobnog autobusa MAN Lion’s City 18 E povećavaju stabilnost u vožnji i sigurnost, te se ostvaruje maksimalna regeneracija energije prilikom kočenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu