Toco, osvježavajuće piće s 10% udjela voća i povrća, stigao je na tržište. Riječ je o niskoenergetskim negaziranim napicima s prirodnim sastojcima i kombinacijama voćno-povrtnih okusa te vitaminima koji daju doprinos njegovoj nutritivnoj funkcionalnosti.
Toco je razvijen suradnjom multidisciplinarnog tima Jamnice: od koncepta i imena proizvoda, receptura, identiteta brenda, a proizvodi se u Jamničinom pogonu Jana na novoj, tehnološki najsuvremenijoj aseptičkoj liniji vrijednoj 11,5 milijuna eura.
“Toco sadrži manje od 20 kcal/100 ml zbog čega pripada skupini pića niske energetske vrijednosti. Odličan je izbor za sve koji traže manje kalorija, kreativnu kombinaciju voća i povrća, fini okus i funkcionalnost vitamina, a ne sadrži konzervanse, umjetne arome niti bojila. Idealan je za proslave i zabave kod kuće i na otvorenom, druženja s prijateljima i obitelji ili na poslu..,” istaknula je Martina Hajtud, voditeljica robnih marki u Jamnici.
Originalne fruit & veggie kombinacije odličnog su okusa, no imaju manje šećera od sličnih pića. ”Toco se odlično uklapa u trendove smanjenja šećera u pićima jer sadrži manje od 5g šećera na 100 ml proizvoda. Još jedna prednost Toca su vitamini koji su neophodan dio pravilne prehrane jer osiguravaju normalno funkcioniranje organizma. Tako Toco s okusom crvene naranče, avokada i cikle sadrži vitamine C, A, B6 i B12, Toco multivitamin ima vitamine C, A, niacin, E, B5, B6, tiamin, B9, biotin i B12 dok Toco s okusom naranče, nektarine i mrkve sadrži vitamine C, A i E”, pojasnila je Sandy Lovković, direktorica razvoja i istraživanja u Jamnici te zaključila da Toco proizvodi sadrže 15% preporučenog dnevnog unosa vitamina u 200 ml i time predstavljaju značajan izvor vitamina u prehrani.