Hrvatska narodna banka uskoro kreće u kampanju za zamjenu kune u euro, koja će biti vrlo opsežna i bogata brojnim sadržajima, kako i priliči jednom tako važnom događaju kao što je ulazak Hrvatske u eurozonu 1. siječnja 2023. Kako bi se podigla javna svijest o uvođenju eura, u Narodnoj banci pripremili su natječaj za usluge kreiranja i provođenja informativne nacionalne kampanje u cilju provedbe Nacionalnog plana zamjene hrvatske kune eurom, procijenjene vrijednosti od 27 milijuna kuna.
Putujuća izložba Euro na kotačima među ostalim uključivat će i vizualan prikaz kune i eura kako bi građani dobili bolji uvid u to da su vrijednosti jednake bez obzira na broj novčanica i kovanica. Digitalni bankomat, pak, simulacija je sučelja s novim iznosima za podizanje eura kako bi se građani naviknuli na manje brojčane iznose, ali jednake u vrijednosti. Primjerice, bit će ponuđeni iznosi za podizanje 20, 50, 100 i 200 eura. U sklopu Eura na kotačima moći će se iskusiti simulaciju trgovine s 3D maketama osnovnih artikala te igrom “Koliko je to u eurima”. Ta putujuća izložba obići će 27 srednjih gradova i regionalnih centara dok će mobilni timovi obići 60 malih i srednjih mjesta. Očekuje se da će samu izložbu posjetiti više od 50.000 građana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu