Heineken prodao 5% više, sada je problem inflacija

Autor: Poslovni dnevnik , 20. travanj 2022. u 22:00
Credit: REUTERS Caption: Heinekenova prodaja piva u europskim barovima i restoranima gotovo je utrostručena/Reuters

Obujam prodaje piva porastao je u razdoblju od siječnja do ožujka 5,2 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.

Nizozemski proizvođač piva Heineken povećao je prodaju u prvom tromjesečju zahvaljujući otvaranju kafića i restorana u Europi nakon ublažavanja koronamjera, ali je upozorio da bi inflacija mogla smanjiti potrošnju piva u ovoj godini.

Obujam prodaje piva porastao je u razdoblju od siječnja do ožujka 5,2 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.

U Europi prodaja je porasla 11,5 posto, potaknuta kontinuiranim ublažavanjem epidemioloških ograničenja. Heinekenova prodaja piva u europskim barovima i restoranima gotovo je utrostručena, pokazalo je izvješće.

U procjenama poslovanja u cijeloj godini nizozemska kompanija ponovo je upozorila da bi inflacija mogla pogoditi potrošnju piva, dodavši i pojačanu neizvjesnost u svjetskom gospodarstvu i na tržištima sirovina zbog ruske invazije na Ukrajinu.

“Očekujemo da će pojačani inflatorni pritisci utjecati na raspoloživi dohodak kućanstava i da će zato predstavljati rizik za potrošnju piva u drugoj polovini godine”, istaknuo je Heineken, potvrdivši procjenu objavljenu u veljači da bi inflatorna spirala mogla smanjiti potrošnju piva i dovesti u pitanje plan o povećanju operativne marže na 17 posto u 2023.

Komentirajte prvi

New Report

Close