Turistički sektor očekuje rast prometa u odnosu na lanjski Uskrs, a dobra očekivanja ima i od glavne sezone, rečeno je u četvrtak na koordinacijskom sastanku Hrvatske turističke zajednice (HTZ) s regionalnim i županijskim turističkim zajednicama.
“Nakon određenog usporavanja rezervacija koje je nastalo kao posljedica događaja u Ukrajini, primjećujemo ponovnu aktivaciju tržišta i daljnji rast interesa za putovanjima. To potvrđuju brojni hrvatski turistički subjekti i inozemni partneri, koji javljaju kako se buking prema Hrvatskoj ponovno aktivirao”, rekao je Staničić.
Pojedini premašili
Ako opća situacija u Europi ostane stabilna i sigurna, možemo očekivati vrlo dobre rezultate i to najprije za Uskrs, a onda i tijekom glavnog ljetnog dijela sezone, rekao je Staničić.
Smatra kako će i ovu godinu obilježiti last minute buking, dok će u smislu turističkog prometa do izražaja ponovno doći tržišta iz najbližeg okruženja Hrvatske.
Predstavnici turističkih zajednica županija su tijekom sastanka potvrdili pozitivne trendove turističkog prometa u prva tri mjeseca ove godine, odnosno pojedine su županije čak i premašile rezultate iz istog razdoblja rekordne 2019. godine, dok su se druge značajno približile trendovima iz predpandemijskog razdoblja.
Kada je riječ o uskrsnim blagdanima, turistički sektor na razini zemlje očekuje rast prometa u odnosu na lanjski Uskrs, tijekom kojeg je ostvareno 140 tisuća noćenja, dok se na razini samih županija tijekom uskrsnih blagdana očekuje rast prometa od 10 do 20 posto, ovisno o županiji.
Novi portal
Što se tiče očekivanja za glavni ljetni dio sezone, iz sustava turističkih zajednica potvrđuju kako je interes za hrvatskim destinacijama vrlo izražen, rezervacije su se ponovno aktivirale te se načelno očekuju pozitivni rezultati turističkog prometa. Ipak, naglašeno je kako će budući trendovi ponajviše ovisiti o daljnjem razvoju situacije u Ukrajini, kao i protokolima prelaska granica koje će zemlje, odnosno najvažnija tržišta za hrvatski turizam, uvoditi sukladno epidemiološkoj situaciji.
Na sastanku je predstavljen i novi turističko-informacijski portal Croatia.hr, koji se razvija u sklopu projekta Hrvatski digitalni turizam, a prezentirana je i metodologija izrade Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje od 2022. do 2026. godine. Riječ je o dokumentu koji će odrediti novu marketinšku strategiju, kanale komunikacije i dati smjernice za novi krovni komunikacijski koncept, odnosno posve novu komunikacijsku strategiju na globalnom tržištu, kažu u HTZ-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu