Najveći broj gostiju koji su rezervirali svoj smještaj na Jadranu i djelomično u unutrašnjosti tijekom uskršnjih blagdana dolazi s emitivnih tržišta Njemačke, Češke, Slovenije i Austrije. Broj rezervacija od strane domaćih gostiju sustavno raste iz godine u godinu, tako da će za nadolazeće blagdane Hrvati uz Nijemce i Slovence činiti najveći broj gostiju, izvijestili su iz domaće turističke agencije za najam luksuznog smještaja – Croatia Luxury Rent.
Prema trenutnim prodajnim statistikama CLR-a, Nijemci predvode postotak ukupnog broja rezervacija s udjelom od 23%, slijede Slovenci s 19%, Česi s 13%, zatim Austrijanci s 12%, te Hrvati na koje otpada 11% udjela.
Uz navedena tržišta, ukupni udio upotpunjuju Talijani, Mađari, Slovaci i Srbi, dok će u značajno manjem postotku u Hrvatskoj boraviti i gosti iz Francuske, Švicarske i susjedne Bosne i Hercegovine. No, kao najnoviji trend zamjećuje se da s češkog tržišta dolazi najveći rast u odnosu na inače ključna emitivna tržišta, pa će Česi ovog Uskrsa biti u vrhu po broju posjetitelja. Vrh liste najbrojnijih gostiju tijekom prošlogodišnjih blagdana su činili domaći gosti, što je zbog tadašnjih događanja uzrokovanih pandemijom bilo i za očekivati. Ovogodišnja prodaja blagdanskih aranžmana je iznjedrila, kako navode, zanimljivu situaciju prema kojoj srednja Dalmacija sustavno raste kao i lani prema broju rezervacija, tako da se približila do nedavno neprikosnovenim Istri i Kvarneru. Naime, navedeni trend rasta je počeo uzimati maha tijekom prošlogodišnje postsezone, no nastavio se iznenađujućim skokom u vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana: srednja Dalmacija u jednom trenutku bila je u egalu s brojem rezervacija u Istri. Daljnji razvoj je potvrdio neupitnost Istre koja je preuzela očekivano vodstvo tijekom posljednjih desetak dana pred same blagdane, drugim riječima stvari su se vratile na ranije standarde.
Gledajući pak trenutnu regionalnu podjelu broja rezervacija, Istra je na vrhu s 41% udjela, Slijede Dalmacija i otoci s 30%, Kvarner s 19%, te kontinentalni dio i krajnji jug na koje otpada preostalih 10%. Inače, tehnologija koja potiče i unaprjeđuje turizam, značajno je podigla razinu kvalitete usluge, pa su iznajmljivači stoga prisiljeni kontinuirano ulagati u smještajne kapacitete, pratiti trendove i širiti aspekte ponude koje će omogućiti da se istaknu i budu prepoznati.
Dobre i pozitivne recenzije, sudeći po zadnjim prodajnim statistikama, očito su postale ključne za promociju smještaja. Uz atraktivnost smještaja i bogatu ponudu svih vrsta sadržaja, iz CLR-a navode da je odnos prema klijentima ključan za dojam koji gost nosi sa sobom nakon boravka u našoj zemlji. Stoga je i nadalje osobito bitno da uz atraktivnost destinacije i smještaja – socijalne i komunikacijske vještine budu na maksimumu kako bi i ocjena koja slijedi nakon boravka bila maksimalna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu