U ovoj godini Franck obilježava 130 godina poslovanja, a osim što su lider na domaćem tržištu, kompanija je to koji uspješne rezultate ostvaruje i u regiji te na tržištu EU. Kao regionalna kompanija, proizvodne pogone imaju i izvan Hrvatske.
“U našem pogonu u Grudama, koji je kao greenfield investicija otvoren 2008., proizvodimo strateške proizvode u kategorijama mljevene kave i espressa, planiramo i daljnja ulaganja u proizvodne kapacitete i pokretanje proizvodnje novih proizvoda.
Uz Franckov asortiman u Sloveniji i lokalnu proizvodnju, držimo i lokalne brendove, a bilježimo i izvrsne rezultate na tržištu Sjeverne Makedonije. Osim zemalja regije, poslujemo i u Slovačkoj. Uz partnerstva s distributerima izvozimo i u Srbiju, Crnu Goru, Albaniju, Kosovo, Njemačku, Austriju, Nizozemsku, Rumunjsku, Irsku, Švedsku, Češku, Kanadu, SAD, Australiju, Novi Zeland, Katar…Jedno od najvažnijih tržišta svakako je BiH, nakon čega slijede Slovenija i Sj. Makedonija, gdje smo lideri u segmentu espresso kave˝, objašnjavaju iz Francka.
U posljednje su dvije godine na makedonskom tržištu proširili asortiman i u kanalu trgovine te bilježe pozitivne rezultate kroz jačanje tržišnog udjela. “Jaki smo br. 2 u kategoriji čaja, uz rast u kategorijama instant cappuccina, dok smo u mljevenoj kavi fokusirani na razvoj naše Jubilarne kave te Franck Creme kao modernog brenda prilagođenog mlađim potrošačima s obzirom na to da se ta kava može pripremati na dva načina.
Marketinške aktivnosti su također pojačane na tržištu Sj. Makedonije čime potvrđujemo našu usmjerenost na dugoročnu izgradnju i jačanje pozicija na ovome tržištu˝, kažu iz Francka. U Srbiji i Crnoj gori nastupaju putem distributera i fokus je na kanalu trgovine kroz asortiman kave i instant mješavina.
U izvozu, uz BH, Sloveniju i Sj. Makedoniju kao ključna tržišta, slijedi Kosovo i Albanija, te Srbija i Crna Gora. U Franckovu ukupnom izvozu tržišta EU čine nešto više od 20 posto prihoda. Uz to, u BiH su lideri u kategorijama čaja i instant cappuccina s jakom pozicijom u biznisu mljevene kave i espressa, a prošle godine pojačali su prodajnu organizaciju uz samostalnu distribuciju i kvalitetniju obradu tržišta, posebno u HoReCa kanalu.
“Zanimljiv je podatak da se godišnje u regiji u prosjeku konzumira 1,63 milijarde Franck napitaka zbog čega nam je kvaliteta pripreme iznimno važna. Kao lideru na tržištu, Franckov fokus je izvrsnost u pripremi i vrhunska kvaliteta kave i čaja, a time i podizanje razine kvalitete napitaka koji se pripremaju i serviraju u ugostiteljskim objektima u Hrvatskoj i ostalim regionalnim tržištima˝, poručuju iz Francka.
Otkrivaju i kako im je povodom 130 godina poslovanja u planu i skoro otvorenje Franck Experience Storea u Sarajevu, a uz trgovinu, će imati i ugostiteljski dio te Barističku akademiju namijenjenu edukaciji osoblja u HoReCa kanalu.
“Franck Crema, turska kava koja se može pripremati na klasičan način u džezvi ili jednostavno, prelijevanjem vrućom vodom, koncept je koji razvijamo i na regionalnim tržištima, a s projektom društveno odgovornog poslovanja u kategoriji čaja Franck Beestro ove godine idemo i na tržište BiH˝, otkrili su iz Francka.
Inače, ova kompanija je u jeku pandemije uložila u nove razvojne projekte. Realizirane investicije iznosile su 43 milijuna kuna, financirane vlastitim sredstvima, pri čemu je najveća pojedinačna investicija bila u mlin i sustav silosa u pogonu kave.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu