Država štedi, za promociju crnogorskog turizma ostalo samo 300.000 eura

Autor: Poslovni dnevnik , 10. ožujak 2022. u 09:00
Foto: G. Jelavić/PIXSELL

Promotorima turizma nije jasno niti gdje ide novac koji im je namijenjen, posebno zbog toga što je od boravišne takse planiran prihod od dva milijuna eura.

Ana Tripković Marković, direktorica crnogorske Nacionalne turističke oganizacije, kaže da im je Zakonom o proračunu za 2022. godinu, smanjen proračun za 70%.

Sada raspolažu sa 14% prošlogodišnjeg proračuna za promociju turizma. Tako je Nacionalnoj turističkoj organizaciji za promociju crnogorskog turizma na raspolaganju samo 300.000 eura, javlja RTCG.

“U 2021. za promociju turizma imali smo 2,1 milijuna eura”, rekla je Tripković Marković, dodajući da se zbog toga neće u potpunosti realizirati planirane aktivnosti.

Da je za predstavljanje Crne Gore namijenjeno malo novca smatra i Miško Rađenović, profesor turizma.

“Ako je prihod od turizma oko 700 milijuna eura, za promociju se ne izdvaja niti jedan posto. Zemlje regije, a da ne govorim o zapadnim zemljama, u marketing turističke destinacije ulažu mnogo više”, objašnjava Rađenović. A sada crnogorskom turizmu prijeti i rat u Ukrajini.

“Ove ćemo godine imati otvorene destinacije kao što je Egipat, gdje će gosti iz regije željeti putovati, a mi nemamo novca za brzu kampanju, kako prema regionalnim, tako i prema tržištima koja nisu ili su manje ugrožena trenutačnom situacijom”, kaže Rađenović.

Promotorima turizma nije jasno niti gdje ide novac koji im je namijenjen, posebno zbog toga što je od boravišne takse planiran prihod od dva milijuna eura.

“To su prihodi namijenjeni za financiranje rada Nacionalne turističke organizacije, tako da imamo više od dva milijuna eura prihoda, a samo 300.000 eura za promotivne aktivnosti, te je pitanje gdje se ta sredstva preraspodjeljuju”, dodaje Tripković Marković.

Komentirajte prvi

New Report

Close