Cinnamon udvostručio prihode, a sada stvara kadrove za vrlo traženu tehnologiju

Autor: Lucija Špiljak , 22. veljača 2022. u 07:40

IT tvrtka pokrenula besplatni tečaj za Flutter. Za 10 mjesta već imaju 100 prijava.

Tehnologija Flutter sve je popularnija i traženija u svijetu, no kako se na tržištu pojavila relativno nedavno, nedostaje Flutter developera.

Svjesna ovog problema, zagrebačka softverska tvrtka Cinnamon pokrenula je besplatan Flutter development tečaj, kako bi stvorila kadrove za ovu tehnologiju. Već sada imaju gotovo 100 prijava na deset otvorenih pozicija.

Ispunjava obećanje

Prijave traju do 10. ožujka. Agencija će potom na temelju inicijalnog zadatka napraviti selekciju polaznika, a tečaj će trajati od 1. travnja do pred kraj svibnja. Najbolji polaznici će nakon tečaja dobiti mogućnost za praksu i eventualno zaposlenje u agenciji.

“Flutter je nova, ali dokazana tehnologija koja ubrzava i olakšava proces razvoja softvera, bez žrtvovanja kvalitete. Flutter nije prva tehnologija koja to obećava, ali je jedna od vrlo rijetkih koja to obećanje ispunjava. Cinnamon je to prepoznao vrlo rano i investirali smo strateški u Flutter na vrijeme i razvili najsnažniji Flutter tim u jugoistočnoj Europi. Odlučili smo podijeliti svoje znanje iz dva razloga: sebični je taj da nama trebaju dobri developeri, a Flutter developera nema na tržištu i moramo ih sami stvoriti. Altruistični razlog je da želimo dati svoje znanje i iskustvo developerskoj zajednici jer što je jača hrvatska IT scena, to nam je svima bolje”, ističe Mladen Šimić, Managing Partner u Cinnamonu.

Tu je tvrtku vodeća svjetska platforma za rangiranje Clutch smjestila među najbolje kompanije na globalnom B2B tržištu. Lani su uprihodili 20 milijuna kuna, što predstavlja rast više od 100 posto u odnosu na 2020. godine, kada su pak zabilježili rast od 100 posto u odnosu na 2019.

“To znači da smo trenutno u fazi eksponencijalnog rasta i pokušat ćemo to zadržati što dulje možemo. Pandemija nas očigledno nije pogodila i pomalo nezgodna istina jest ta da je većina IT sektora profitirala od pandemije. Došlo je do ubrzane digitalizacije svih industrija i svih aspekata poslovanja, a Cinnamon se u tome odlično snašao”, kaže Šimić.

Više od 100 zaposlenika

Njihov tim čini više od 100 zaposlenika u uredima u Hrvatskoj i Srbiji, a riječ je uglavnom o programerima, produkt dizajnerima, projektnim menadžerima, kontrolorima kvalitete.

“Naš tim je sačinjen tako da klijentima možemo isporučiti digitalni proizvod u svim fazama; od istraživanja market fita preko dizajna, developmenta i dugoročnog održavanja. To su mahom ljudi srednjih godina za pojmove IT sektora, dakle starosti oko 30 godina i sa nepresušnim interesom za sve digitalno”, kaže Šimić.

Do sada je Cinnamon odradio više od 100 projekata i trenutno ima oko 40 klijenata. Riječ je uglavnom o, kako Šimić tvrdi, američkim tvrtkama u fazi brzog rasta s tržišnom valuacijom od 50 do 500 milijuna dolara.

“Takve klijente namjerno biramo jer su oni u fazi kada su jako posvećeni razvoju svojih proizvoda i žele najbolja moguća rješenja, a još uvijek nisu toliko veliki da su opterećeni hrpom birokratskih procedura”, pojašnjava.

Cinnamon izvozi 99 posto svojih rješenja, najzastupljeniji su u SAD-u, a zatim u zemljama članicama Europske unije. Osim u Zagrebu i Beogradu, imali su ured i u New Yorku, no privremeno su ga zatvorili.

”Želimo raditi za američko tržište jer ipak je ono u pogledu tržišnih inovacija, tehnologije i ulaganja uvjerljivo vodeće. Događaju se zanimljive stvari i na ostalim tržištima, ali se u SAD-u naprosto događaju u puno većem broju. Gospodarstvo SAD-a je od 2008. naraslo za više 50 posto, dok je gospodarstvo Njemačke naraslo manje od pet posto. Nas svaki interes na domaćem tržištu pomalo iznenadi jer uvijek dođe slučajno. Međutim, interesa ima, kvalitetnih projekata ima i što se toga tiče, domaće tržište ne zaostaje za europskim”, zaključuje Mladen Šimić.

Komentirajte prvi

New Report

Close