Trgovački lanac Lidl Hrvatska prvi će sniziti cijene svježeg mesa i ribe, jaja, voća i povrća, jestivih ulja i masti, dječje hrane te uložaka i tampona, i to mjesec dana prije stupanja na snagu odluke Vlade RH o smanjenju PDV-a.
Počevši već od 1. ožujka 2022., Lidl će sniziti cijene svih navedenih proizvoda iz redovne ponude u pojedinoj kategoriji. Kako ističu iz ovog trgovačkog lanca, ovim potezom još jednom dokazuju da su im kupci, uz zaposlenike, na prvom mjestu te ne čudi zato da je upravo ovaj trgovački lanac još jednom odlučio prvi sniziti cijene određenih kategorija proizvoda ususret Vladinoj odluci kako bi dao svoj doprinos rasterećenju budžeta hrvatskih građana.
Inače, Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširio diljem Hrvatske otvorivši više od stotinu rgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu