S Modrićevim zaleđem do 6 milijuna korisnika u svijetu sredinom 2023.

Autor: Sergej Novosel Vučković , 08. veljača 2022. u 22:00
Luka Modrić prepoznao važnost appa i mreže za navijače u svijetu/PD; RAMóN VAAMONDE

Naš najbolji nogometaš uložio u Sportening, društvenu mrežu za navijače.

Društvena mreža Sportening, nastala u Zagrebu prije nepunu godinu, a namijenjena spajanju i povezivanju navijača sportskih klubova, kao aplikacija je skinuta već više od 250.000 puta i privukla u tom periodu više od 6,4 milijuna eura investicija, među kojima i od veterana Silicijske doline.

No, najnoviji potez je kao pravi “play of the day”: u Sportening je nedavno uložio i Luka Modrić, što mu je debitantsko, prvo startup ulaganje. Iz Sporteninga nam nisu mogli dati detaljnije podatke o visini Modrićeve investicije, a zacijelo najbolji nogometaš u Hrvatskoj ikad i svijetu nekad otkrio je zašto je to učinio:

“Kad sam vidio koliko su strastveni u Sporteningu u želji da naprave platformu koja povezuje i stvara dodatnu vrijednost za navijače, odlučio sam se uključiti. Stadioni imaju limitirane kapacitete, barovi i pubovi su nedavno bili zatvoreni i navijači ne mogu ostvariti osjećaj pripadnosti i zajednice. Sportening rješava taj problem i želja mi je da ovim barem djelomično vratim navijačima za sve u karijeri”, poručio je kapetan Vatrenih.

Mreža Sportening djelo je Ivana Klarića, iskusnog startup poduzetnika (pokrenuo i Superology) koji je potpomagao i neke domaće (npr. Stemi, TalentLyft), a u uredima u Zagrebu i San Franciscu (gdje živi i Klarić), zapošljava 50-ak ljudi. Uskoro otvaraju i ured u Londonu, a iznijeli su plan da kroz 16 mjeseci u aplikaciji imaju 6 milijuna korisnika.

Već rastu dnevno za više od 2000 novih. Osnivač je objasnio motive pokretanja ove mreže, virtualne zajednice navijača, fanova, tifosa, koju upućeni smatraju jedinom sportskom ‘vertikalnom’ aplikacijom za društvene mreže.

“Sport ljudima treba zbog osjećaja pripadnosti, stvaranja zajednice i zabave. Navijači su na internetu zanemareni i za nas je bilo nedopustivo da nemaju svoje mjesto. Mi želimo osigurati da imaju vlastitu platformu”, kaže Klarić.

Sportening se skida sa svih “major” mobilnih platformi Google Play, AppStore i Huawei AppGallery i na njemu su već fanovi nogometnih klubova iz tzv. lige petice i inih euroliga pa i HNL-a, a grupe imaju i poklonici klubova američke košarkaške NBA lige.

Umreženi oni mogu dijeliti sadržaj, chatati, pregledavati statistiku, ocjenjivati igrače nakon utakmica, čitati vijesti o klubovima… 

Komentirajte prvi

New Report

Close