Monika Kovač i Nives Matić, prijateljice od djetinjstva, 2015.godine krenule su u zajednički poduzetnički pothvat uzgoja i prerade ljekovitog bilja.
Kupile su zakrčeno zemljište na otoku Krku, u Vrhu, a ubrzo se ‘rodio’ i brend prirodne kozmetike i alkoholnih pića KuSshh.
”Zemljište se krčilo, dubinski frezalo i pripremilo za sadnju. Sjeme po sjeme, sadnicu po sadnicu, danas na KuSshh plantaži ponosno brojimo 31. 000 četvornih metara površine, 85.000 sadnica i preko 40 različitih biljnih vrsta u ekološkom uzgoju te 34 proizvoda u koje smo nastojale pretočiti ono najbolje iz prirode.
Najviše imamo posađenog smilja, kadulje, ružmarina, lavandina, lavande, lovora, nevena, matičnjaka. Ljekovito i aromatično bilje upotpunili smo i stablima masline, badema, smokvi, bazge, agruma.
Imamo i destileriju u kojoj same destiliramo biljke. Plantaža se zove KuSshh, kao i naš brend. Kuš u lokalnom narječju znači kadulja, a dio gdje se nalazi plantaža zove se Bok od kuša (predio od kadulje).
U nazivu brenda spojile smo tradicionalno, moderno i internacionalno. Tako KuSshh znači kadulja, ali označava i šum vjetra (sshh-šššš), mora, tišine.
Na KuSshh plantaži zasićene galamom i gradskom bukom pronašle smo svoj mir u tiSshhini otoka Krka”, kažu Monika Kovač i Nives Matić.
Osvještena ambalaža
Veronika Uravić Čolak, dobitnica dvije Red Dot nagrade osmislila je ime i vizualni identitet brenda, a tim iz Brand Pitta brine i o izgledu weba i društvenih mreža, a u proizvodnji surađuju s tehnolozima i akreditiranim laboratorijima.
“U 2021. godini bi istaknuli dobru turističku sezonu gdje je KuSshh prepoznat kao domaći, prirodni, dobar i drugačiji brend.
Brend s pričom od polja do kože i nepca. Još uvijek puno ulažemo u marketing pa se nadamo još boljem pozicioniranju na tržištu. Trenutno radimo na dva nova proizvoda za koje se nadamo da ćemo ih predstaviti do ljeta˝, otkrivaju Kovač i Matić.
Čitav asortiman nude na web shopu, kozmetički dio asortimana u trgovini Kantarion u Zagrebu, a šire i prodajnu mrežu te su u pregovorima s nekoliko trgovina.
Kako ističu, nakon što se snažnije pozicioniraju na domaćem tržištu kao prirodni brend koji će svako malo iznenaditi kupce novim i inovativnim proizvodima za kožu i nepce ciljaju i na vanjska tržišta.
Dio sirovina dolazi s njihove plantaže koja je 5 kilometara od grada Krka, a ostatak nabavljaju od certificiranih proizvođača.
Osviještene su i što se tiče ambalaže tako da je kozmetika pakirana u Miron ambalaži koja dodatno čuva proizvod, staklena je i reciklirajuća, sekundarna ambalaža je kartonska, a koriste i recikliranu plastiku.
Posebne pohvale za gin
“Krenuli smo s hidrolatima i eteričnim uljima biljaka koje same proizvodimo i destiliramo. Tome se pridružila kozmetika za njegu lica, sapuni, sokovi, linija za kućne ljubimce i na kraju alkoholna linija.
Zadnje su na tržište stavljena alkoholna pića – gin, rakija od smilja, rakija od kadulje, rakija od smokve, teranino, pelinkovac, liker od lavande i liker od crne masline.
Kupci kada probaju proizvode vraćaju se i ponovno kupuju. Imamo i dosta stranih turista koji su ljetos kod nas kupili i probali naše proizvode.
Javljaju nam se i žele da im proizvode dostavimo u Austriju, Njemačku. Kažu da je najbolji naš gin”, pohvalile su se za kraj Kovač i Matić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu