Photomath je pokrenuo svoj inženjerski blog na Mediumu, online platformi s više od 100 milijuna čitatelja, gdje sve zainteresirane žele upoznati, kako navode, “sa životom u kompaniji” i svime na čemu rade.
Tvorac istoimene aplikacije za pomoć kod rješavanja matematičkih zadataka najavljivao je mjesecima nešto novo, a projekt je sada ugledao svjetlo dana.
“Željeli smo stvoriti prostor na kojem sa zajednicom možemo podijeliti svoje znanje i iskustvo te pokazati kako, zašto i što rade inženjeri u Photomathu. Pisat ćemo o radu na proizvodima, projektima i tehnologijama, a priče o #LifeAtPhotomath i zanimljive inženjerske teme možemo očekivati barem dva puta mjesečno”, najavili su iz Photomatha.
Trenutačno imaju 12 aktivnih autora, u pripremi je edukacija za još njih desetak. Dosad je objavljeno pet tema.
U jednom od tekstova Petar Alilović, Android Tech Lead, predstavio je novosti u Photomathu, otkrivši uz ostalo da korisnici aplikacije nisu samo učenici već i roditelji i učitelji. Lani je 5% više roditelja i 13% više učitelja koristilo aplikaciju.
Među đacima je najčešće rabe maturanti, ali po završetku srednje škole ipak staju s korištenjem, osim ako ne odaberu zanimanje vezano uz matematiku. Prema podacima od lani, Photomath je preuzet više od 220 milijuna puta u svijetu, od čega se aplikacijom svakodnevno služi deset milijuna korisnika.
Prema osnivaču Damiru Sabolu, tržišni potencijal je u milijardu učenika koji moraju učiti matematiku. Najveće tržište im je SAD, slijede Rusija, Italija, Brazil i Indonezija, dok u Hrvatskoj nemaju puno korisnika kao vani.
Lani u veljači Photomath je za razvoj aplikacije osigurao 23 milijuna dolara investicije američkog fonda Menlo Ventures.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu