Hrvatski startup Bellabeat potpisao je ugovor s Bank of America, trećom najvećom investicijskom bankom na svijetu.
Bellabeat se nametnuo kao vodeća wellness tehnološka tvrtka koja proizvodi ženski pametni nakit. Svoje poslovanje vode iz Zagreba preko dva hrvatska poduzeća kćeri.
Pri kraju su zaključivanja treće runde dokapitalizacije. Postupak ulaganja svježeg kapitala, namijenjenog daljnjem razvoju i rastu Bellabeata, započeo je lani u travnju, a trebao bi biti zaključen do kraja siječnja ove godine.
“Bank of America je investicijska banka koja za svoje klijente investitore pronalazi perspektivne kompanije u koje će ulagati, tako da je Bank of America u tom poslovanju medijator, aranžer financiranja, okuplja investitore i vodi investiciju, a mi tako dobijemo ulagače iz Amerike i Europe kojima prodajemo vlasničke udjele, odnosno dionice. Bellabeat se financira tako da prodaje vlasničke udjele, te nam se na taj način poveća tržišna vrijednost. Tako dobiveni svježi kapital ulažemo u razvoj i rast, nakon čega postižemo veću tržišnu valuaciju. Do sada smo sveukupno prikupili 100 milijuna dolara kapitalnog ulaganja od 28 investitora. Isto tako naglasio bi kako se investicijom Bank of America zatvara najveća runda dokapitalizacije do sada”, istaknuo je Sandro Mur, vodeći suosnivač i glavni izvršni direktor Bellabeata.
Glavni direktor Bank of America Merrill Lnych, Stephen Bloom, rekao je da s Bellabeatom dijele iste ciljeve i vrijednosti.
“Tim visoko rangiranih stručnjaka Bank of America posvećen je Bellabeatu jer ta tvrtka raspolaže visokovrijednom tehnologijom i iskustvom u području zaštite zdravlja i wellnessa, zahvaljujući kojima Bellabeat postiže vrhunsku tržišnu valuaciju. Poslovni profil i istaknuti položaj u sektoru čine ulaganje u Bellabeat atraktivnim za široki krug klijenata Bank of America, u velikom rasponu ulagačkih strategija i zemljopisnih područja”, rekao je Bloom.
Prije izlaska na burzu
Novi kapital prikupljen prije izlaska na burzu (pre-IPO) Bellabeat će uložiti u razvoj novih verzija svojih nosećih tehnologija, dobivanje dozvola za njihovo korištenje u zdravstvenim ustanovama, za otvaranje lanca novih prodavaonica, od kojih jedne i u Zagrebu, u razvoj korporativnih wellness programa, akviziciju kompanija s kojima će proširiti i upotpuniti svoj asortiman, izgradnju vlastitog wellness kampusa i druge projekte.
Podsjetimo, nedavno je Bellabeat u Parizu otvorio svoju prvu fizičku trgovinu, a uslijedili su i Amsterdam i Berlin. Kako je Mur potvrdio ranije, fizičku trgovinu može očekivati i Zagreb.
Pokrenuli su i novi online kanal – poosh.com, na kojem je osvanula Ivy, novi artikl Bellabeata i nasljednik prvog njihova pametnog artikla Leaf koji je svojedobno proglašen najboljim pametnim nakitom u svijetu.
Bellabeat postoji od 2014. i ima sjedište u San Franciscu (SAD) te urede u Hrvatskoj, Velikoj Britaniji i Aziji. Dosad su prodali više milijuna svojih različitih uređaja, čijim je inovativnim funkcijama i primjenom, ali i estetskom dopadljivošću tih narukvica i ogrlica, stekao liderski status u tržišnoj niši tzv. wellness tehnologije za žene.
Na svojoj platformi ima osam milijuna korisnica iz cijelog svijeta. Zaposlenika je stotinjak, a iz Bellabeata tvrde da prihodi tvrtke rastu i 20% na mjesečnoj bazi.
Kako je ranije istaknula suosnivačica Urška Sršen, njihova je glavna misija “osnažiti i osvijestiti žene da se inovativnom tehnologijom i analizom zdravstvenih podataka služe u svrhu otkrivanja i poboljšanja životnih navika”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Vujčić & Friends očito jesu.
Jesu uspjeli sta zaraditi?
Uključite se u raspravu