Prodaja Volkswagen grupe u Kini pala je za 14 posto u 2021. godini zbog problema u opskrbi i nestašice poluvodiča, izvijestio je u utorak šef kineskog ogranka automobilskog diva Stephan Wöllenstein.
Najviše je pala prodaja velikih brendova, poput Volkswagena i Škode, dok je luksuzni brend Audi prošao puno bolje s padom prodaje od tek 3,6 posto, naveo je Wöllenstein.
Porsche je uspio prodati osam posto više automobila, a prodaja Bentleya porasla je čak 43 posto, dodao je čelnik VW China, napominjući da je cijelo kinesko tržište poraslo četiri posto.
Tržišni udio Volkswagen grupe u Kini dugo se držao na razini od 14 odnosno 15 posto, a prošle je godine pao na 11 posto. Godina 2021. bila je “poprilično teška”, zaključio je šef VW China. Ove godine “želimo natproporcionalno vratiti ono što smo prošle godine natproporcionalno izgubili”, dodao je.
Tržište u cjelini trebalo bi po njegovim riječima porasti četiri posto, a Volkswagen želi rasti 15 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu