Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje od 5. siječnja poslodavcima će omogućiti korištenje novog elektronskog sustava e-Kontrola.
Putem ove usluge poslodavci će, bilo da su pravne ili fizičke osobe, moći elektroničkim putem dostavljati dokumentaciju potrebnu za postupak kontrole podataka o kojima ovisi ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja, te preuzimati zapisnik o kontroli u elektroničkom obliku.
U Zavodu pojašnjavaju kako je e-Kontrola nadogradnji usluge elektroničkog poslovanja HZMO Lana za uspostavljanje svih vrsta prijava za vođenje matične evidencije HZMO-a.
Preciziraju kako će novu uslugu moći koristiti postojeći i novi korisnici, ovlaštene osobe obveznika koji su već registrirani ili se prvi put registriraju u elektroničku uslugu e-Prijave Lana, bez potrebe dolaska na šaltere HZMO-a.
Tako se, smatraju u Zavodu, ubrzava postupak kontrole podataka te smanjuju administrativni troškovi.
“Ovom uslugom dodatno moderniziramo proces kontrole podataka radi stvaranja pretpostavki za brže i jeftinije poslovno okruženje obveznicima doprinosa, pravnim i fizičkim osobama.
Unaprjeđenjem digitalnog poslovanja i proširenjem e-Usluga također aktivno pridonosimo temeljnom poslovnom cilju HZMO-a, odnosno bržem ostvarivanju prava na mirovinu svih budućih umirovljenika”, izjavio je ravnatelj Ivan Serdar iz čijeg resora poručuju kako e-Kontrola korisnicima osigurava jedinstven način obavještavanja o kontroli obveznika, digitalno prikupljanje i obradu propisane dokumentacije za kontrolu obveznika te izradu i dostavu zapisnika o kontroli obveznika u elektroničkom obliku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu