Austrijski list Die Presse u članku pod naslovom Hrvatski wunderkind mora objasniti neke stvari piše o “pioniru elektromotora Mati Rimcu”, koji “zadivljuje profesionalni svijet – i svoje sunarodnjake”. Ali sada napominje da je Rimac prvi put došao i u situaciju u kojoj “mora podnijeti kritična pitanja”, prenosi Index.hr.
Die Presse piše da je Rimac na početku bio totalni autsajder u automobilskoj industriji.
“Sveučilišni profesori su mi prije deset godina rekli da je nemoguće proizvesti automobil u Hrvatskoj. I bili su u pravu – bilo je nemoguće”, izjavio je Rimac za Die Presse.
“Svojom kreativnom žeđi za inoviranjem, improvizacijom i neodoljivom snagom volje, mladi poduzetnik, koji je rođen u Livnu, u BiH, 1988. godine, a odrastao u Frankfurtu, poništio je sve zakone kapitalno intenzivne autoindustrije, i to u Hrvatskoj, državi koja je bila nitko i ništa u automobilskom kontekstu”, smatra austrijski list.
“Sve je nemoguće dok to netko ne učini. Želio sam pokazati da elektroautomobili mogu biti brži od konvencionalnih”, rekao je Rimac za Die Presse.
Austrijski list piše da je Rimac Grupa, sa svojih 1100 zaposlenika, “odavno procvjetala u inovativni razvojni laboratorij koji opslužuje međunarodne automobilske kompanije za elektromotore visokih performansi, pogonske sustave i baterije”.
“Od preuzimanja Bugattija u srpnju partner Porschea Rimac etablirana je snaga u automobilskoj industriji”, konstatira austrijski list.
Nakon preseljenja tvrtke u futuristički Rimac Campus, koje je planirano za 2023., piše Die Presse, očekuje se povećanje radne snage na 2500 zaposlenika.
Austrijski list podsjeća da je Rimac do sada proizveo tek nešto manje od dvadesetak prototipova svojeg električnog sportskog automobila Concept One, a Nevera je planirana za ograničenu serijsku proizvodnju od 150 automobila.
“Ipak, vrijednost Rimac Grupe, koja je naglo porasla zahvaljujući udjelu međunarodnih korporacija, već se procjenjuje na dvije milijarde dolara”, piše Die Presse.
“Rimac oduševljava poslovne partnere i sunarodnjake ne samo vegetarijanskim jelovnicima u kantini tvrtke i otvorenim uredima prilagođenim psima. Ležerni bradonja, bez kravate, ali u tenisicama, najavio je svoj ulazak u Bugatti zajedno sa šefovima Porschea”, piše Die Presse.
Austrijski list ističe i da je Rimac prisutan na društvenim mrežama te da i dalje pokazuje “gotovo djetinjastu radost u vožnji brzih auta”.
“Pozitivne učinke Rimčevog uspjeha za jadransku državu stručnjaci smatraju golemim”, navodi austrijski list.
Porsche je ušao u joint venture sa zagrebačkom IT tvrtkom Infinum i sada preuzme većinsko vlasništvo proizvođača e-bicikala Greyp, koji je osnovao Rimac, navodi austrijski list.
“Zahvaljujući Rimcu, Hrvatska se više ne doživljava samo kao zemlja s prekrasnim obalama i dobrom hranom već i kao zemlja ‘pozitivne investicijske klime i inovacija’, kaže marketinški stručnjak Petar Tanta”, piše Die Presse.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne radi se o objašnjenju nego se mislim, da uskoro mora pokazati rezultate. Do sada nije bio samo-održiv. Znači, mora početi zarađivati više nego što troši!
Uključite se u raspravu