“Trenutačni događaji u svijetu, poput ekstremnih vremenskih prilika i oskudice resursa, jasno nam pokazuju koliko je važno hitno djelovati i koliko je važno sagledati krizu u cijelosti. Za strategiju naše robne marke, važno je da kupcima ponudimo rješenja s kojima i oni mogu doprinijeti našim ciljevima, kao što su proizvodi koji štede energiju i vodu”, poručuje Jonas Brennwald, izvršni direktor Grohe AG. njemačke kompanije, vodeće u svijetu u segmentu kompletnih rješenja za kupaonice i kuhinjske opreme.
Svjesni ograničenosti najvrednijih resursa, poput vode, i u svjetlu nedavne velike UN-ove konferencije o klimatskim promjenama COP26 u Glasgowu, u Groheu su naglasili što oni čine na smanjenju toga globalnog problema. Već 20 godina tako u razvojnim strategijama nastoje biti održivi, vodeći se i načelima kružnog poslovanja (cirkularna ekonomija). U svom izvješću o održivosti za 2019/2020 Grohe je otkrio da je čak i nadvisio zadane parametre.
“Uspješno je smanjena potrošnja vode u proizvodnji za 38,7 posto, čime je premašen cilj od 20 posto iz 2014. Poduzeti su i novi koraci kroz lansiranje prva četiri Grohe Cradle to Cradle Certified proizvoda. Proizvodnja u smjeru ugljične neutralnosti optimizacije proizvodnih procesa nastavit će se i dogodine. U tom smislu u Hemeru u Njemačkoj instalira se i veliki solarni park, na oko 20.000 četvornih metara prostirat će se tako fotonaponska elektrana koja će doprinijeti smanjenju tzv. ugljičnog otiska, proizvodeći energiju iz obnovljivog izvora”, ističu iz tvrtke koja je ove godine izdvojila i 1,2 milijuna eura za svoju kampanju Energija za život, za osiguranje osnovnih sanitarnih i higijenskih uvjeta za djecu iz siromašnih zajednica.
Kompanija se rješava i plastičnih elemenata iz ambalaže, ove godine taj je proces uklanjanja plastike iz pakiranja proizvoda polučio odlične rezultate – Grohe je uspio ukloniti 34 milijuna komada plastične ambalaže. Drugi izvršni direktor Thomas Fuhr reći će da su inicijativom bez plastike uspjeli uštedjeti do 26 tona polietilenskih vrećica godišnje po proizvodu.
“Potvrdili smo da je za stvarnu transformaciju potrebno vrijeme, ali istovremeno su naši projektni timovi u tvornicama postigli sjajna ambalažna rješenja”, kaže on.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu