Bellabeat otvorio prve fizičke dućane, meta je i Zagreb. A evo tko im je pohvalio novi gadget

Autor: Sergej Novosel Vučković , 09. prosinac 2021. u 22:01
Influencerica Kourtney Kardashian Bellabeat Ivy predstavila na svojoj platformi/PD

Naš startup, proizvođač tzv. wellness tehnologije kojim je stekao lidersku poziciju u svijetu, u novom je zamahu. Novi njihov uređaj preporuča i jedna od ‘utjecajnih’ sestara iz američkog estradnog klana Kardashian na svojoj platformi.

Hrvatski startup Bellabeat, specijaliziran za tzv. pametni pakit, inače u prodaji samo na web shopovima, ovih blagdanskih dana ima dva velika, dodatna razloga za slavlje. Naime, nedavno je otvorio svoju prvu, fizičku trgovinu, a jedan od gadgeta – narukvica Ivy, odsad se može kupiti i na web platformi poosh.com, koju vodi Kourtney Kardashian, jedna od ‘influencer’ sestara iz poznatog estradnog klana.

Foto: PD

Lokacija prvog Bellabeatova dućana ne može biti važnija – Pariz – epicentar luksuza, modna metropola. Dugo su radili na projektu kojem je ‘grad svjetla’ tek prva postaja, slijedili su do kraja ovog tjedna Amsterdam i Berlin. A doći će na red i Zagreb, potvrđuje osnivač Bellabeata Sandro Mur.

”Ovo je samo početak našeg putovanja, sretni smo što smo počeli napokon predstavljati svoje proizvode uživo. Ovim uzbudljivim projektom želimo zatvoriti uspješnu godinu, koja nam završava u revijalnom tonu. Želimo i prizvati sve ono dobro što si želimo i očekujemo u godini koja dolazi”, ističe Mur. Suosnivačica Urška Sršen dodaje da otvaranjem dućana žele svoju tehnologiju “staviti u ruke korisnica da na licu mjesta i odmah vide kako pratiti svoj životni ritam”.

Novi uređaj prati vitalne zdravstvene podatke, životne navike i cikluse te korisnici daje savjete/PD

Bellabeat, koji postoji od 2014. i ima sjedište u San Franciscu (SAD) te urede u Hrvatskoj, Velikoj Britaniji i Aziji, dosad je prodao više milijuna svojih različitih uređaja, čijim je inovativnim funkcijama i primjenom, ali i estetskom dopadljivošću tih narukvica i ogrlica, stekao liderski status u tržišnoj niši tzv. wellness tehnologije za žene.

Na svojoj platformi ima osam milijuna korisnica iz cijelog svijeta. Zaposlenika je stotinjak, a iz Bellabeata tvrde da prihodi tvrtke rastu i 20% na mjesečnoj bazi.

Prva fizička trgovina Bellabeata je na pravoj lokaciji – u Parizu, modnoj metropoli/PD

Novi zamah prodaji bi osim fizičkih ‘storeova’ sasvim sigurno mogao dati i novi online kanal – poosh.com, na kojem je osvanula Ivy, novi artikl Bellabeta predstavljen jesenas kao nasljednik prvog njihova pametnog artikla Leaf, koji je inače bio postao instant hit i svojedobno proglašen najboljim pametnim nakitom u svijetu. Spomenuta Kourtney Kardashian upakirala je Ivy u blagdansku poklon kutiju i predstavila je na YouTube, najavivši da je dostupna na Pooshu. “Zapanjujuće je dizajniran, pruža kompletan nadzor nad vlastitim zdravljem i wellnessom, prati i vaš menstrualni ciklus i dizajnirale su ga žene za žene”, poručuje sestra Kardashian.

”Bellabeat Ivy doslovno je preko noći postao najdraži poklon ne samo Kourtney već i njenih sestara Kim i Khloe. Mali, ali moćan, oduševio je i druge slavne dame”, pohvalili su se u Bellabeatu. Glavna je njihova misija, reče Urška Sršen, “osnažiti i osvijestiti žene da se inovativnom tehnologijom i analizom zdravstvenih podataka služe u svrhu otkrivanja i poboljšanja životnih navika.

Komentirajte prvi

New Report

Close