Imamo razloga biti i sretni i ponosni na 365 dana iza nas. Iako smo i dalje u epidemiji i u svakodnevnoj neizvjesnosti, uspjeli smo ostvariti rezultate na nivou predpandemijskog razdoblja.
Moram priznati, to se povremeno činilo nemogućim, no uspjeli smo. Ali to se nije dogodilo slučajno. Bez iznimnog truda i rada cijelog tima, sjajne pripreme i uigranosti, brzine reakcije i fleksibilnosti, ne bismo bili u poziciji u kojoj jesmo. I to je zaista tako. Stoga, veliko hvala svim Pivovarcima, ovo je vaš uspjeh.
U godini iza nas osmislili smo i proveli niz uspješnih kampanja, a ako svemu tome dodamo jako dobru turističku sezonu, rezultat nije mogao izostati. Žuja je i dalje omiljeni domaći pivski brend. Ono što bih istaknuo je svakako Žujina kampanja „Čuvaj, pazi, ne bacaj!“ u sklopu koje je očišćeno čak 15 tona otpada s ilegalnih deponija u 14 akcija čišćenja diljem Hrvatske.
Godinu je naravno obilježilo i Žujino sponzorstvo hrvatske nogometne reprezentacije čiji smo ponosni partner već 23 godine. Ponosni smo i na inovacije kojima smo hrabro iskoračili van pivskog biznisa. Riječ je o Hidra UP osvježavajućem piću koje brzo obnavlja zalihe energije i WAI Momentu, prvom hard seltzeru Zagrebačke pivovare.
No, pivski biznis je ipak naš core biznis, tu su naši srce, duša i znanje. I u toj kategoriji smo pripremili iznenađenje za naše potrošače jer smo lansirali PRAHA by Staropramen, pivo sa smanjenim udjelom alkohola, a bogatstvom okusa. Usprkos svim izazovima, našim potrošačima kontinuirano nudimo nešto novo i drugačije. U tome je čar našeg posla.
Spomenuo bih svakako i kampanju „Razmisli“, dugogodišnju CSR kampanju Zagrebačke pivovare, koja je ostvarila iznimne rezultate i nagrade struke. Ponosni smo na ostvarene projekte i uspjehe te se veselimo onima koji nam tek dolaze.
Iduće godine Zagrebačka pivovara i Žuja slave 130 godina, te smo pripremili niz zanimljivih aktivnosti za naše potrošače kako bi zajedno proslavili obljetnicu, a imamo u planu i novi investicijski ciklus u proširenje skladišnih i proizvodnih kapaciteta.
Želimo vjerovati da će se situacija tijekom iduće godine normalizirati te da ćemo nastaviti raditi u stabilnijim okolnostima.
Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare